بیماران کمیته امداد چشم انتظار کمک خیران اند!

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه کمیته امداد به تنهایی از پس هزینه‌های درمان و نگهداری بیماران صعب‌العلاج بر نمی‌آید، خاطرنشان کرد: لازم است خیران نیک‌اندیش به این حوزه نگاه جدی داشته باشند و ما را حمایت کنند.
کد خبر: ۷۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 10 August 2015
به گزارش تابناک نقل از خبرگزاری فارس تیمور طهماسب‌پور اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات کمیته امداد استان، بیماری صعب‌العلاج افراد نیازمند است.
وی با بیان اینکه بعضی افراد تحت تکفل کمیته امداد مازندران دچار بیماری‌های خاص هستند، افزود: براساس آخرین آماری که داریم بیش از 2 هزار نفر دچار این بیماری‌ها هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با بیان اینکه بعضی از این افراد نیز زمین‌گیر هستند، تصریح کرد: بیمارستان‌ها با اجرای طرح سلامت اقدام بسیار خوبی در کاهش هزینه‌های این بیماران داشتند.
طهماسب‌پور با تاکید بر اینکه اجرای طرح سلامت برای اقشار کم‌درآمد و نیازمند بسیار حیاتی بود، ادامه داد: هزینه نگهداری بیماران بعد از بیمارستان برای خانواده‌های نیازمند بسیار دشوار است.
وی با بیان اینکه کمیته امداد به تنهایی از پس هزینه‌های درمان و نگهداری بیماران صعب‌العلاج بر نمی‌آید، خاطرنشان کرد: لازم است خیران نیک‌اندیش به این حوزه نگاه جدی داشته باشند و ما را حمایت کنند.
طهماسب‌پور با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ حمایت از بیماران صعب‌العلاج در استان، اظهار کرد: با حمایت خیران می‌توان هزینه‌های درمان و نگهداری را تامین کنیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: در سال گذشته بیش از 60 میلیارد ریال در این حوزه هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار