ورودی جنوب غرب شیراز به مرکز گردشگری تبدیل می شود

شهردار شیراز گفت: ورودی جنوب غرب شیراز که مراحل طراحی و ساخت نماد آن از چهار سال قبل آغاز شده به مرکز گردشگری شیراز تبدیل می شود.
کد خبر: ۷۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹ 10 August 2015
تابناک فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شیراز: علیرضا پاک فطرت در جریان بازدید از مراحل ساخت و تکمیل نماد شهری در ورودی جنوب غرب شیراز (جاده بوشهر) افزود: طراحی این نماد پس از تکمیل، فضای چشم نوازی را برای شهروندان و کسانی که از این نقطه وارد شهر شیراز می شوند، ایجاد خواهد کرد.
وی ادامه داد: افرادی که از مناطق جنوبی کشور مانند بوشهر، اهواز، آبادان و خرمشهر وارد شیراز می شوند به این نقطه که می رسند، ورودی شهر شیراز را به عنوان یک شهر سبز می بینند.
او اظهار کرد:با هدف هوشمند سازی این ورودی، دستگاه های الکترونیکی نصب می شود تا امور مربوط به خواندن و ثبت شماره خودروها هنگام ورود و خروج در مرکز کنترل ترافیک با دقت و سهولت بیشتری انجام شود.
شهردار شیراز گفت: نیروهای شهرداری شیراز که در ایستگاه انتظاماتی پیش بینی شده مستقر می شوند، میهمانان و گردشگرانی را که به شیراز وارد می شوند راهنمایی و نقشه راهنمای شهر شیراز را در اختیار آنها قرار خواهند داد.
پاک فطرت افزود: همچنین در ورودی جنوب غربی شیراز ساخت نمازخانه، رستوران، سرویس های بهداشتی و پارکینگ های موقت اتوبوس و خودرو های سواری نیز پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار