گازرسانی به شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با اشاره به اینکه ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی همدان گازدار هستند، گفت: امسال ۳ شهرک صنعتی همدان گازدار می‎شود.
کد خبر: ۷۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 11 August 2015
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با اشاره به اینکه ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی همدان گازدار هستند، گفت: امسال ۳ شهرک صنعتی همدان گازدار می‎شود.

 به گزارش تسنیم؛کیوان گردان بابیان اینکه در حال حاضر در استان همدان ۲۵ شهرک و ناحیه صنعتی در استان همدان وجود دارد، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی از این تعداد دارای گاز هستند و تا پایان امسال نیز ۳ شهرک صنعتی دیگر از استان گازدار می‎شود.

وی با اشاره به افتتاح تصفیه‎خانه ناحیه صنعتی سامن در روز گذشته افزود: این واحد تصفیه‎خانه نداشته و سال‌ها مشکلاتی را برای اهالی منطقه ایجاد کرده بود که با ساخت این تصفیه‎خانه مشکلات این بخش برطرف شد.

گردان با بیان اینکه ساخت یک تصفیه‌خانه حداقل سه سال زمان و ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، تصریح کرد: از تیرماه سال گذشته عملیات اجریی تصفیه‎خانه ناحیه صنعتی سامن آغاز شده و در پایان خرداد ماه امسال به بهره‌برداری آزمایشی رسید که این امر به سبب تلاش‎های صورت گرفته بود.

وی با اعلام اینکه استان همدان سال گذشته پس از اصفهان دومین استان کشور در دریافت اعتبارات عمرانی ملی بوده است، تاکید کرد: تعاملات صورت گرفته سبب شد تا سال گذشته ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبارات عمرانی را از ردیف‎های ملی جذب کنیم.

گردان درباره تخصیص پساب فاضلاب تصفیه‎خانه همدان به واحدهای صنعتی نیز گفت: ۳۰ درصد از پساب فاضلاب تصفیه‎خانه همدان برای صنعت تخصیص داده شده که ابتدا منطقه ویژه اقتصادی فامنین، سپس شهرک صنعتی ویان و پس از آن شهرک صنعتی بوعلی از آن بهره‌مند می‎شوند.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای ایجاد زیرساخت‎های انتقال پسآب انجام می‎شود، تصریح کرد: این خط انتقال پساب برای صنعت استان و صنایعی که می‌توانند از پساب استفاده کنند، بسیار مفید و موثر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی همدان با اشاره به اینکه مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همدان نزدیک به ۳ هزار هکتار است، گفت: از این میزان بخش بسیار کمی باقی مانده که در آنها واحد صنعتی مستقر نشده و به زودی آنها نیز واگذار می‎شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار