آمره خبر داد:

ضرورت راه‌اندازی واحد‌های تحقیق و توسعه در صنایع کوچک و متوسط

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: با توجه به ظرفیت صنایع کوچک و متوسط استان مرکزی، راه‌اندازی واحد‌های تحقیق و توسعه در این صنایع از ضروریات است.
کد خبر: ۷۵۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ 16 June 2019
 
 مصطفی آمره  در نشست همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی با انجمن تحقیق و توسعه استان و دانشگاه اراک گفت: با توجه به ظرفیت صنایع کوچک و متوسط مرکزی راه‌اندازی واحد‌های تحقیق و توسعه در این صنایع و آموزش‌های مرتبط و مد نظر از ضروریات است.

وی افزود: با توجه به وجود صنایع متنوع و خوشه‌های صنعتی باید کمک به ارتقای بهره‌وری واحد‌های صنعتی از طریق ارتقای تکنولوژی و شناسایی نیاز‌های فناوری و رفع این نیاز با کمک واحد‌های تحقیق و توسعه انجام پذیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مرکزی تصریح کرد: با فعالیت‌های پژوهشی واحد‌های تحقیق و توسعه می‌توان فرآیند فناوری را نهادینه و با بهینه‌کردن سرمایه‌گذاری‌ها به سمت اقتصاد صنعتی دانش‌مدار پیش رفت.

آمره خاطرنشان کرد: پویایی یک واحد تولیدی مستلزم پژوهش مستمر برای اصلاح فرایند‌های تولید و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیاست.

وی گفت: در راستای رفع نیاز فن‌آوری واحد‌های کوچک و متوسط در حوزه تحقیق و توسعه با همکاری دستگاه‌های مرتبط، برنامه‌های آموزشی و ارتقای  این واحد‌ها در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مرکزی اظهار کرد: با همکاری انجمن تحقیق و توسعه و دانشگاه می‌توانیم با راه‌اندازی واحد‌های تحقیق و توسعه در صنایع کوچک و متوسط به هدف اصلی که همان رونق تولید است، دست پیدا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار