بهره برداری بیمارستان سردشت تا پایان سال 99

مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت: در صورت تامین اعتبارات، بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی پیرانشهر تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و با بهره‌برداری از آن هزینه‌های مردم پیرانشهر برای سفر درمانی به شهرستان‌های همسایه کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۷۶۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ 06 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سیدمحمد حسینی  در ارتباط با آخرین وضعیت تکمیل بیمارستای ۶۴ تخت‌خوابی پیرانشهر که یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان است، اظهار کرد: با تکمیل و افتتاح این بیمارستان تعداد تخت‌های بیمارستانی پیرانشهر دو برابر افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار مترمربع و با زیربنای هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شده است، افزود: دیالیز، کودکان، جراحی، زنان، آی‌سی‌یو (ICU) و ان‌آی‌سی‌یو NICU  بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان نارس از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده در بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی پیرانشهر است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر با بیان اینکه فاز نخست این طرح با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان به پایان رسیده است، ادامه داد: فاز دوم این طرح نیز از سال ۹۶ آغاز شده و اعتبار هزینه شده برای آن ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده و همچنین در حال حاضر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل و بهره‌برداری این بیمارستان در مجموع ۲۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، عنوان کرد: در صورت تامین اعتبارات این بیمارستان پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و با بهره‌برداری از آن هزینه‌های مردم پیرانشهر برای سفر درمانی به شهرستان‌های همسایه کاهش خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار