بوشهر میزبان کاروان راهیان نور دریایی 5 استان کشور

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امسال استان بوشهر میزبان پنج استان هم‌جوار و به‌عنوان استان معین و کمک‌کننده در اردوی راهیان نور دریایی خواهد بود.
کد خبر: ۷۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 16 August 2015

حمید خرمدل امروز در دشتی اظهار داشت: در ارزیابی که سال 93 در حوزه دانشجویی و دانش‌آموزی صورت گرفت، استان بوشهر جزء سه استان برتر کشور در اعزام راهیان نور است که در آینده نزدیک مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اردوگاه فاطمه زهرا(س) که متبرک به 9 شهید است، باعث خیرات و برکاتی شده که خود یک مکان زیارتی شده است.

وی افزود: سال گذشته سه برابر حجم ابلاغیه در حوزه محلات، عمومی و دریایی اعزام به مناطق عملیاتی داشتیم و 100 درصد اعزام دانش‌آموزان را انجام دادیم.

خرمدل خاطرنشان کرد: در سال 94 در نظر داریم که بخشی از اردوهای دانش‌آموزی را به سمت جزیره خارگ و در نبرد دریایی گسیل کنیم که از این ظرفیت هم استفاده شود.

وی افزود: امسال استان بوشهر میهمان پنج استان هم‌جوار و به‌عنوان استان معین و کمک‌کننده در اردوی راهیان نور دریایی خواهد بود.

خرمدل به برگزاری دوره آموزش مدیر مربی کاروان‌های بسیج سازمان اردویی و گردشگری بسیج سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اشاره کرد و یادآور شد: بنا داریم با برگزاری چنین دوره‌هایی، مدیریت کاروان را از لحاظ کمیت و کیفیت افزایش دهیم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان داشت: اعزام کاروان راهیان نور دارای دو بعد فنی و فرهنگی است، هدف اصلی اردوهای راهیان نور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه است.

وی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین کارهای فرهنگی در اردوهای راهیان نور انتقال پیام شهدا و الگوگیری از فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل‌های فعلی و آینده کشور است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار