مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

راهنمای جامع شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم منتشر شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از بازچاپ کتاب راهنمای جامع شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم خبر داد.
کد خبر: ۷۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵ 18 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد با اعلام با اشاره به کتاب راهنمای جامع شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم اظهار کرد: همزمان با 21 مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک کتاب راهنمای جامع شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم پس از 9 سال انتشار پیدا نکردن در دولت تدبیر و امید به طور مجدد منتشر شد.

وی با بیان اینکه این کتاب به همت معاونت صنایع کوچک و روابط عمومی شرکت قم منتشر شد، گفت: انتشار این کتاب در طول سالیان اخیر به تاخیر افتاده بود ولی بنا به درخواست علاقمندان، ذینفعان و بخش خصوصی چاپ این کتاب از بهار سال جاری در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم قرار گرفت و همزمان با روز ملی حمایت از صنایع کوچک چاپ منتشر شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به اهمیت معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های صنایع کوچک قم تاکید کرد: در این کتاب کوشیده شده است تا تمام واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم به همراه حوزه فعالیت و نوع تولیدشان به مخاطب معرفی شود.

وی ادامه داد: در بخش دیگری از این اثر توانمندی‌های سرمایه‌گذاری استان و همچنین شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم معرفی و نقشه‌های هر شهرک و ناحیه به تفکیک درج شده است.

مهندس طیبی اضافه کرد: فعالان بخش بازرگانی و یا علاقمندان به سرمایه‌گذاری در بخش صنایع کوچک و متوسط در شهرک‌های صنعتی استان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را در این کتاب به دست آورند.

وی در پایان یادآور شد: به زودی کتاب راهنمای متقاضیان این شرکت نیز به چاپ خواهد رسید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار