دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن در ارومیه

سرهنگ مالک ولی‌زاده گفت: در پی وصول سرقت‌های متعدد منازل و مغازه در شهرک بالو شهرستان ارومیه، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
کد خبر: ۷۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 18 August 2015
به گفته فرمانده انتظامی ارومیه : سارق حرفه‌ای شهرک بالو شهرستان ارومیه دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی ،سرهنگ مالک ولی‌زاده گفت: در پی وصول سرقت‌های متعدد منازل و مغازه در شهرک بالو شهرستان ارومیه، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی ارومیه گفت: با بررسی محل‌های وقوع سرقت و چگونگی نحوه وقوع آنها، در نهایت ماموران با تحقیقات شبانه‌روزی سارق را مورد شناسایی قرار داده و موفق شدند متهم را در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهشان در حومه شهرستان دستگیر کنند.
ولی‌زاده تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به سرقت از 7 منزل و یک مغازه در شهرک بالو با همدستی یک نفر متهم دیگر به هویت معلوم اعتراف کردند و با هماهنگی‌های لازم قضائی، همدست وی نیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی ارومیه با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شدند با توصیه به مردم افزود: مردم در مغازه‌های خود حتما تجهیزات ایمنی را نصب و از قفل‌های ضد سرقت بر روی درب‌های مغازه استفاده کنند و در این باره برای قابل روئیت بودن داخل مغازه خود از کرکره مشبک استفاده کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار