اشتغالزایی 22 هزار نفر در شهرک های صنعتی استان یزد

مدیر عامل شهرک های صنعتی یزد از اشتغالزایی افزون بر 22 هزار نفر در یزد و شهرستان های تابعه این استان خبر داد .
کد خبر: ۷۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 18 August 2015
به گزارش تابناک یزدسید مسعود عظیمی در جمع خبرنگاران مهریز افزود: هم اکنون در 27 شهرک و ناحیه صنعتی استان یزد 942 واحد تولیدی با گرایش های مختلف اقتصادی فعالیت دارند .
وی اضافه کرد: فعالیت شهرک صنعتی یزد از سال 1364 آغاز شده و هم اکنون فعالیت های واحد های مختلف تولیدی و صنعتی در سطح شش هزار و 622 هکتار ادامه دارد .
این مسوول اظهار داشت: در شهرک صنعتی شهرستان مهریز حدود 80 واحد فعال هستند و با زمینه ها و امکانات و بخصوص موقعیت این شهرک که کنار جاده اصلی کشور قرار دارد زمینه برای جلب بخش خصوصی زیاد است .
عظیمی گفت: تا پایان سال 1355 دو شهرک صنعتی دیگر در استان یزد شامل شهرک الکترونیک و ناحیه صنعتی در ندوشن به بهره برداری می رسد که نقش مهمی در توسعه منطقه خواهد داشت.
وی به سیاست های دولت در جلب و جذب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان یزد اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه اکثر زیر ساخت ها برای فعالیت وجود دارد .
این مسوول خاطر نشان کرد: بخش خصوصی می تواند شهرستان مهریز را بخاطر قرار گرفتن در کنار استان های جنوبی و شرقی کشور و بخصوص کرمان و فارس هدف سرمایه گذاری خود قرار دهند .
عظیمی تولید و اشتغال را برای کشور خیلی مهم ذکر کرد و اظهار داشت: دولت همواره آماده هرگونه همکاری و مشارکت در تولید است و باید سرمایه گذاران از این فرصت استفاده کنند .
در پایان این جلسه به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد .
مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار