شرکت توسعه نیشکر، پیشقدم در احداث و ترمیم مدارس ناحیه یک اهواز

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: شرکت توسعه نیشکر در احداث و ترمیم مدارس این ناحیه پیشقدم شده است.
کد خبر: ۷۸۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸ 17 October 2019

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی با ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان گفت: بخشی از کارخانه‌ها و صنایع جانبی این شرکت در بخش اسماعیلیه واقع قرار دارند.

او با بیان اینکه احداث مدارس متوسطه اول و دوم در ۲ مسیر منتهی به بخش اسماعیلیه یک نیاز ضروری است، بیان کرد: تامین سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان از دیگر نیاز‌های این ناحیه محسوب می‌شود.

نیسی گمراوی اظهار داشت: با اعلام آمادگی شرکت توسعه نیشکر در زمینه تامین سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان مناطق روستایی، امیدواریم تا روز‌های این موضوع برطرف شود.

این مقام مسئول با تاکید بر موضوع که احیاء و ترمیم دبستان تربیت در روستای بیت مزبان از دیگر تفاهم‌های صورت گرفته با شرکت توسعه نیشکر است، افزود: آموزش و پرورش باید مورد توجه همه ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ استان قرار گیرد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: پیگیری‌های جدی به منظور احداث هنرستان پسرانه در بخش اسماعیلیه با همکاری شرکت توسعه نیشکر در حال انجام است.

براساس این گزارش، ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان خوزستان در این دیدار با اشاره به اینکه این شرکت تاکنون ۱۲ مدرسه در استان توسط این شرکت احداث گردید اظهار کرد: تعمیر جزئی بیش از ۱۳۰ مدرسه روستایی نیز تا کنون توسط این شرکت انجام پذیرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار