معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد؛

مقاوم‌سازی‌200هزارواحدمسکونی‌روستایی‌درکشور

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با اجرایی شدن مصوبه هیات دولت در سال جاری 200 هزار واحد مسکونی روستایی در کشور مقاوم سازی می شود.
کد خبر: ۸۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 21 August 2015

  به گزارش ایرنا ، محمدرضا شاملو در جریان افتتاح طرح هادی روستاهای جمال آباد و دستگیر در شهرستان مشگین شهر افزود: بر اساس این مصوبه برای مقاوم سازی هر واحد روستایی 150 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت در اختیار روستاییان قرار می گیرد و دستورالعمل لازم نیز به بانک های عامل ابلاغ شده است.
او اظهار کرد: امسال همچنین 220 هزار جلد سند مالکیت در روستاهای کشور و شهرهای زیر 25 هزار جمعیت صادر خواهد شد.
وی افزود: تاکنون بیش از دو میلیون و 800 هزار جلد سند مالکیت روستایی در کشور صادر شده است.
شاملو گفت: 32 هزار و 800 روستای کشور دارای طرح هادی است و تا پایان برنامه پنجم توسعه تمام روستاهای بالای 20 خانوار از این طرح بهره مند خواهند شد.
به گفته او ، با توافق انجام شده با فرمانداری مشگین شهر در صورت تامین یک سوم از هزینه بهسازی و عمران روستایی توسط اهالی یک سوم از طریق فرمانداری و مابقی مبلغ نیز از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین خواهد شد.
فرماندار مشگین شهر نیز در این آیین با بیان این که برای اجرای طرح هادی روستاهای دستگیر و جمال آباد پنج میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده از اختصاص 22 میلیارد ریال برای توسعه و عمران روستاهای شهرستان در سال جاری خبر داد.
ابراهیم امامی افزود: در این سفر معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متعهد شد به همین مقدار اعتبار عمرانی در اختیار شهرستان قرار دهد.
شهرستان مشگین شهر با 155 هزار نفر جمعیت در 85 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار