رئیس ستاد اقامه نماز کشور:

حاضر نیستم معلمی را با ریاست جمهوری عوض کنم/ دیپلمه‌های بدون مهارت نتیجه چیست؟

حجت‌الاسلام قرائتی گفت: معلمی، فن، مهارت و سیاست است، اما من حاضر نیستم معلمی را با ریاست جمهوری عوض کنم.
کد خبر: ۸۰۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷ 10 December 2019

حاضر نیستم معلمی را با ریاست جمهوری عوض کنم/ آموزش و پرورش ما فشل است/ دیپلمه های بدون مهارت نتیجه چیست؟

به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور صبح امروز در همایش ۲هزار نفری دانشجویان و معلمان دانشگاه فرهنگیان گرگان با بیان اینکه دانشجویان و فرهنگیان مغز نسل نو هستند،گفت: شما به عنوان فرهنگی قرار است به جامعه خدمت کنید و باید بدانید که در چه جایگاه اثرگذاری قرار دارید.

حجت‌الاسلام قرائتی افزود:در شرایطی که نسل جدید ما در حال غرق شدن است، معلمان باید مانند نجات غریق، آنان را نجات دهند، استعداد‌ها و توانمندی‌های دانش‌آموزان را به خوبی تشخیص دهند و در مسیر شکوفایی آن قدم بردارند.

او با اشاره به اینکه معلمی، فن، مهارت، سلیقه و سیاست است و همه چیز را در خود جمع دارد، گفت:حاضر نیستم معلمی را با ریاست جمهوری عوض کنم.

قرائتی با بیان اینکه اثرگذاری معلمان، همیشگی و دائمی است، به انتقاد از آموزش و پرورش پرداخت و اظهار داشت: آموزش و پرورش ما فشل است و نتیجه آن دیپلمه‌هایی هستند که مهارت ندارند و کسی که مهارت ندارد شغل، پول، همسر، فرزند و مسکن هم ندارد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تأکید بر اینکه باید خاک آموزش و پرورش را عوض کنیم گفت: البته در حوزه‌های ما نیز باید تحولی رخ دهد، زیرا شرایط حوزه‌های علمیه و طلبه‌های کشور نیز بهتر از دانش آموختگان مراکز دانشگاهی نیست.

او ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شبیه یک شوخی است در حالیکه برای اعمال این تغییرات نیازمند مرد تحول هست

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار