رونق بازاردرگرو ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی

معاون استاندارد سازی وآموزش اداره استاندارد استان همدان گفت: باید برای کسب بازار داخلی و جذب مشتری ارتقا کیفیت کالاهای تولیدی را اولویت قرار داد.
کد خبر: ۸۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 24 August 2015
معاون استاندارد سازی وآموزش اداره استاندارد استان همدان گفت: باید برای کسب بازار داخلی و جذب مشتری ارتقا کیفیت کالاهای تولیدی را اولویت قرار داد.

به گزارش مهر؛محمد هاشمی با اشاره به اینکه اگر کیفیت اولویت قرار گیرد، دستیابی به موفقیت حتمی است، افزود: ارتقا کیفیت افزایش میزان فروش در تجارتی پایدار و راحت را به دنبال خواهد داشت.

معاون استاندارد سازی و آموزش اداره استاندارد استان همدان ادامه داد: رقابتی کردن فضای کسب و کار در راستای ارتقا کیفیت محصولات ضروری است.

وی با بیان اینکه کیفیت یک محصول همان چیزی است که مشتری می طلبد، گفت: اگر محصول یا خدمت ارائه شده در جنبه های خاص، کیفیت بالایی داشته باشد اما مشتری به آن نیاز نداشته باشد تنها هزینه ای است که پرداخت شده و ارزش افزوده ایجاد نکرده است.

وی با اشاره به اینکه مدیران کنترل کیفیت نمایندگان اداره کل در واحد های تولیدی برای بررسی انطباق ویزگی های محصول هستند، گفت: در چهارماه نخست سال ۲۷ مورد تمدید پروانه تایید، ۴۶ مورد صدور پروانه تایید صلاحیت و ۴۷ مورد معرفی نامه برای آموزش استاندارد های مربوطه برای مدیران کنترل کیفیت صادر شده است.

معاون استانداردسازی و آموزش استان همدان اداره استاندارد استان همدان در ادامه بیان کرد: ۱۱ دوره آموزشی برای مدیران کنترل کیفیت در اداره کل استاندارد همدان با شرکت ۱۱۸۰ نفر روز برگزارشده است.

محمد هاشمی افزود: امروزه نقش استاندارد و اهمیت جایگاه آن بر کسی پوشیده نیست به طوری که استاندارد در تمام ابعاد زندگی مردم نقش اساسی ایفا می کند.

وی با بیان اینکه استاندارد زمینه ساز صیانت از حقوق شهروندی است، گفت: استاندارد تنها به موضوع کالا و خدمات ختم نمی شود بلکه همیشه در زندگی روزمره جاری است به طوری که باید سبک زندگی افراد نیز دارای استاندارد باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار