رشد 83 درصدی پروژه های هفته دولت در شهرستان رضوانشهر

کد خبر: ۸۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 24 August 2015

رشت - ایرنا - فرماندار رضوانشهر در جلسه شورای اداری با اعلام رشد 83درصدی تعداد پروژه های هفته دولت امسال نسبت به سال گذشته از افتتاح و بهره برداری 75 طرح و پروژه مختلف طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
[رشد 83 درصدی پروژه های هفته دولت در شهرستان رضوانشهر]

به گزارش ایرنا، حمیدرضا امام پناهی عصر یکشنبه در این جلسه با بیان اینکه این میزان پروژه از نظر ریالی هم 94درصد رشد داشته است، بیان کرد: برای این طرح ها مبلغ 144 میلیارد و 804 میلیون ریال هزینه شده است.
وی اضافه کرد: این میزان رشد، برغم فشارها و تحریم های اعمال شده نشان دهنده این است که عملکرد پرشتاب دولت، کشور و منطقه را به سمت شکوفایی می برد.
امام پناهی با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: هشتم شهریور یادآور بزرگ مردان این سرزمین، اسطوره های صداقت و تعهد، شهیدان رجایی و باهنر و نماد بزرگداشت دولتمردانی است که صادقانه و عاشقانه برای خدمت به ملت در راه آبادانی وطن به شهادت رسیدند.
وی بیان کرد: هفته دولت فرصتی است تا مردم قدرشناس ایران اسلامی با دستاوردها و تلاش های خادمان خود در مجموعه دستگاه های دولتی آشنا شده و به این باور برسند که مردان دولت هیچ مقصودی جز کسب رضای الهی و خشنودی خلق خدا و ایجاد جامعه ای سراسر شور و نشاط و امید ندارند.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید طی حدود دو سال فرصت خدمتگزاری توانست با تلاش شبانه روزی و تکیه بر محور خرد و اعتدال، جایگاه کشور را در داخل و خارج از کشور ارتقا داده و موفقیت های بزرگی در عرصه ی تعاملات بین المللی به خصوص موضوع هسته ای و نیز سامان بخشی به اوضاع اقتصادی و معیشت مردم به دست آورد.
وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان رضوانشهر خاطرنشان کرد: دولت یازدهم گام های مهمی را در حل مشکلات این مناطق برداشته که قطعا در طی هفته دولت به روش های مختلف به سمع و نظر مردم شریف می رسد.
وی با اشاره به خدمات دولت در بخش نظام سلامت و بهداشت نیز گفت: سلامت مردم و واقعی کردن تعرفه ها دغدغه کارگزاران دولت و نظام بود و این بیانگر اهمیت و نگاه ویژه دولت به طرح تحول نظام سلامت جامعه است.
فرماندار رضوانشهر همچنین به در پیش بودن انتخابات در اسفندماه امسال اشاره و بیان کرد: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از موضوع های بسیار مهمی است که دولت با اراده بسیار قوی آماده برگزاری این مهم می باشد و بدون نگاه حزبی امانتدار مردم در اجرای این موضوع خواهد بود.
به گزارش ایرنا، فرماندار رضوانشهر همچنین به مناسبت آغاز هفته دولت در گفت و گو با خبرنگاران رضوانشهر با اشاره به شعار هفته دولت امسال که با عنوان 'دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم' گفت: باور داریم که توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور تماما وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است.
امام پناهی با اشاره به آماده بودن 75طرح و پروژه در این شهرستان در هفته دولت گفت: بهره برداری از 27 کیلومتر راه روستایی، آب رسانی به چهار روستا، افتتاح شش باب مدرسه، برق خورشیدی در مناطق صعب العبور، حفر چاه و ایجاد شبکه آبرسانی، طرح های اشتغالزایی و خانه محرومین از جمله طرح هایی است که در این هفته به بهره برداری می رسد.
وی همچنین با اشاره به ادامه اجرای پروژه سد شفارود در این شهرستان نیز گفت: عملیات اجرایی این سد که بدلیل اشکالات زیست محیطی با مشکل مواجه شده بود با پیگیری های بی وقفه رفع شد و قرار شده ارتفاع تاج این سد را مقداری کاهش دهند تا در حین آبگیری شاهد غرق شدن جنگلهای منطقه نیز نباشیم.
امام پناهی در ادامه با اشاره به پروژه تنها بیمارستان رضوانشهر که در دولت تدبیر و امید ساخته شد گفت: رضوانشهر نیز با تکمیل این پروژه دارای بیمارستان شد و یکی از آرزوهای دیرینه مردم این شهرستان تحقق پیدا کرد.
وی افزود: عملیات ساختمانی بیمارستان به پایان رسیده ولی به دلیل نداشتن تجهیزات این پروژه ظرف چند ماه آینده و بطور همزمان با تجهیزات و ساختمان افتتاح خواهد شد.
دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت شهادت رجائی و باهنر در اثر انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار