اجرای طرحهای تولیدی و صنعتی در کشور افزایش می یابد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: با تغییر وضعیت اقتصادی کشور از این پس شاهد اجرای طرحهای تولیدی و صنعتی بیشتری در کشور خواهیم بود.
کد خبر: ۸۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 26 August 2015
سیدرضا نوروز زاده در حاشیه افتتاح سه طرح صنعتی و کلنگ زنی پروژه بیواتانول در شهرک صنعتی بیستون اظهار کرد: با وجود استعدادهای بالایی که کشور در بخش کشاورزی دارد اما با این حال توجه به بخش صنعتی و ایجاد واحدهای تولیدی می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

وی افزود: یکی از مشکلات امروز جامعه بحث بیکاری است که می توان با فعال کردن واحدهای راکد صنعتی و همچنین احداث واحدهای جدید بر این مشکل فایق آییم.

نوروز زاده خاطرنشان کرد: متاسفانه در دولت های گذشته مشکلات زیادی برای واحدهای صنعتی ایجاد و عملا توسعه آن ها متوقف شد، همچنین قانونی تصویب شد که در آن سازمانهای توسعه ای برای سرمایه گذاری اختیاری از خود نداشتند اما در دولت تدبیر و امید لایحه ای تصویب شد که این سازمانها بتوانند اختیارات گذشته را بدست آورند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه به پروژه بیواتانول کرمانشاه اشاره کرد و افزود: برای اجرای به موقع این پروژه عظیم که جزو مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان است تاکید فراوانی داریم.

وی با اشاره به سالهای بلاتکلیفی این پروژه گفت: خوشبختانه طرح بیواتونول با پیگیری مسوولین استان بخصوص استاندار کرمانشاه به سرانجام رسید و عملیات اجرایی آن آغاز شد و امیدوارم در مدت تعیین شده (30 ماه) آماده افتتاح و بهره برداری گردد.

نوروز زاده در پایان گفت: اجرای سایر پروژه های صنعتی و تولیدی دیگر در استان نظیر شرکت لاستیک سازی را نیز در دستور کار داریم چرا که معتقدیم باید به استانهایی نظیر کرمانشاه با دیدی فرا مرزی نگریست.

استاندار کرمانشاه نیز در این خصوص اظهار کرد: این استان با داشتن ظرفیتها و قابلیتهای فراوان مکانی امن برای سرمایه گذاران خواهد بود و مجموعه مدیریتی استان نیز با تمام توان از آنان برای سرمایه گذاری حمایت می کند.

ابراهیم رضایی بابادی همچنین ابراز امیدواری کرد تا پروژه بیواتانول در زمان تعیین شده به بهره برداری برسد و مردم استان از نعمت آن بهره مند شوند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار