370 میلیارد ریال تخلف در تعزیرات

کد خبر: ۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۶ 25 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس،محمد اقوامی امروز طی مطالبی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 370 میلیارد ریال محکومیت در زمینه رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی مباشرت در قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی صادر شده است.

وی در همین راستا از ورود 2 هزار و 692 فقره پرونده تخلفاتی در زمینه مباشرت در قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی استان طی امسال خبر داد و افزود: از این تعداد به 2 هزار و 654 فقره پرونده مباشرت در قاچاق کالا و ارز رسیدگی شده است.

اقوامی با اشاره به رسیدگی به این پرونده‌ها در شعبات ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان، گفت:‌ مجموع محکومیت‌های صادر شده به این تعداد پرونده 373 میلیارد و 495 میلیون و 937 هزار ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی همچنین از تشکیل 574 فقره پرونده تخلفاتی تقلب در عرضه کالا از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد و افزود: با رسیدگی به 561 فقره پرونده تخلفاتی در این زمینه بیش از 6 میلیارد و 577 میلیون و 36 هزار ریال جریمه نقدی برای این تعداد متخلف صنفی در استان صادر شده است.

اقوامی به تشکیل پرونده تخلفاتی عدم درج قیمت برای 4 هزار و 211 واحد صنفی متخلف از ابتدای امسال تاکنون در استان اشاره کرد و افزود:‌ با رسیدگی به 4 هزار و 211 فقره پرونده تخلفاتی در این زمینه، 2 میلیارد و 588 میلیون و 996 هزار ریال جریمه نقدی برای متخلفان صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار