فرماندار اصفهان

شهرک صنعتی رامشه باید توسعه یابد

فرماندار اصفهان گفت: تاکنون گام های مؤثری در جهت توسعه شهرک صنعتی رامشه برداشته شده که این روند با همکاری بین بخشی باید ادامه یابد.
کد خبر: ۸۵۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ 06 June 2020

به گزارش تابناک حسین سیستانی در آیین معرفی بخشدار جدید جرقویه و علیا در جمع نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان و بخش گفت: احمد صادقی به عنوان بخشدار جدید بخش جرقویه علیا معرفی و از زحمات حسین صادقی سرپرست این بخشداری قدردانی میشود.
معاون استاندار و فرماندار اصفهان در این آیین، با اشاره به ظرفیت خوب گردشگری در بخش جرقویه علیا، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های خوب گردشگری در بخش جرقویه علیا، با همکاری و همراهی مسئولین و مردم، زیرساخت های لازم جهت توسعه صنعت گردشگری در این بخش فراهم گردد.
فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت رونق بیشتر کشاورزی در بخش جرقویه علیا، گفت: باتوجه به پتانسیل خوب موجود در این منطقه، اقدامات مقتضی جهت لایروبی قنوات انجام و بستر لازم برای رونق بیشتر کشاورزی در این بخش مهیا گردد.
سیستانی با تأکید بر لزوم توسعه شهرک صنعتی رامشه، افزود: تاکنون گام های مؤثری در جهت توسعه شهرک صنعتی رامشه برداشته شده که این روند با همکاری بین بخشی باید ادامه یابد و بستر مناسب برای توسعه بیشتر زیرساخت های این شهرک، فراهم شود.
وی در ادامه تصریح کرد: باتوجه به ظرفیت خوب دامپروری در بخش جرقویه علیا، اقدامات لازم جهت راه اندازی مجتمع دامپروری در این منطقه، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
فرماندار اصفهان افزود: آسفالت معابر، بازنگری طرح هادی روستاها و همچنین تخصیص زمین جهت ساخت مسکن برای جوانان، ازجمله اقداماتی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید برنامه ریزی های لازم در این راستا، انجام شود.
سیستانی در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری و همدلی مردم و مسئولین می توان بسیاری از مشکلات موجود در این بخش را مرتفع کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار