فعالیت 2500 واحد اقامتی غیرمجاز در مشهد

رئيس اتحاديه هتل‌آپارتمان‌داران واحدهاي اقامتي غير مجاز مشهد را 2500 مورد اعلام كرد و گفت: این آمار مربوط به كل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و ميهمان‌پذيران مشهد است.
کد خبر: ۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱ 28 February 2015

مهدی آجيليان با بيان اينكه مجاز بودن فعالیت يك واحد بستگي به اخذ مجوز از ميراث فرهنگي دارد، عنوان کرد: فقط 310 واحد هتل‌آپارتمان مجاز در مشهد وجود دارد كه براساس ضوابط سازمان ميراث فرهنگي تشكيل شده است.

وي در مورد برخورد با متخلفان گفت: حدود يك ماه و نيم پس از مصوبه شوراي تامين استان فعاليت گروه اجرايي با هماهنگي اداره اماكن و شهرداري براي پلمپ و يا صدور اخطار شروع شده است كه در اين ميان واحدهاي غير مجاز كه توان سامان‌دهي داشته باشند پلمپ نمي‌شوند و بايد مراحل اخذ مجوز را طي كنند.

رئيس اتحاديه هتل‌آپارتمان‌داران مشهد سرعت كار كارگروه اجرايي ستاد فرمانداري را پايين دانست و افزود: گروه تشكيل شده براي برخورد با واحدهاي غير مجاز متشكل از نماينده‌هاي اتحاديه‌ها، فرمانداري، شهرداري و اماكن است كه با وجود 2500 واحد غير مجاز روزانه تنها توان پلمپ 6 واحد غير مجاز در سطح مشهد را دارند.

وي تصريح كرد: در حالي كه بايد 70 درصد از هتل‌آپارتمان‌هاي مشهد ميزبان زائران باشند، تاكنون 40 درصد از هتل‌آپارتمان‌ها اشغال شده‌اند و دليل آن نيز وجود واحدهاي غيرمجاز است.

آجیلیان با اشاره به اینکه 75 درصد از هتل‌‌آپارتمان‌های مشهد در حال بازسازی است، بيان كرد: هر ساله نيازمند بازسازي، نوسازي و تكميل آيتم‌هاي خدماتي و گردشگري هستيم كه اين بازسازي متناسب با عمر ساختمان‌ها است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا لعنتشون کنه همشون رو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
که با زندگی مردم اینطوری بازی میکنن چند ساله به ما مجوز دادن حالا میگن نمیدیم ما کلی خرج کردیم کسی هم به داد مانمیرسه
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار