68 میلیارد ریال محکومیت برای تخلفات صنفی و اقتصادی کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 3519 پرونده از ابتدای سال تاکنون به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده، اظهار کرد: برای این این پرونده‌ها 68 میلیارد ریال محکومیت صادر شده ‌است.
کد خبر: ۸۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 05 September 2015
ایرج عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون در بخش کالا و خدمات 2939 پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شده و به 2967 پرونده نیز رسیدگی شده‌ که در مجموع 12 میلیارد ریال محکومیت ریالی برای متخلفین در نظر گرفته شده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز 399 پرونده ورودی و 363 پرونده مختومه داشتیم که در مجموع 55 میلیارد ریال محکومیت داشتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تعداد پرونده‌های بخش بهداشت و درمان که از ابتدای سال تا کنون به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع شده را نیز 181 مورد دانست و تصریح کرد: به 180 پرونده نیز رسیدگی شده و یک میلیارد ریال محکومیت برای متخلفین در نظر گرفته شده‌است.

عزیزی همچنین از ارجاع 150 پرونده تخلف به شعب بدوی تعزیرات حکومتی در استان طی این مدت خبر داد و تاکید کرد: این شعب برای پرونده‌های حوزه گرانفروشی، تقلب، احتکار، کم‌فروشی و عدم رعایت موازین قانونی و بهداشتی و آن هم با بهای بیش از سه میلیون ریال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار