ایستگاه آتش‌نشانی مادر در بلوار پیامبر اعظم(ص)

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از برگزاری مناقصه ایستگاه آتشنشانی مادر در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۵ 02 September 2020

به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با اشاره به اینکه طراحی فاز یک و دوی ایستگاه آتش‌نشانی مادر در قم به اتمام رسیده است، اظهار کرد: این ایستگاه در حال طی کردن مراحل مناقصه است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به ساخت این ایستگاه در بدنه بلوار پیامبراعظم(ص)، افزود: ایستگاه آتش‌نشانی مادر در تمام دنیا یک سری استانداردها و تجهیزاتی دارد که می‌تواند تمام ایستگاه ها در سطح شهر را پوشش دهد.

جعفری با اشاره به اینکه این ایستگاه بسیار بزرگ خواهد بود، اضافه کرد: مهم تر اینکه تجهیزات بسیار ضروری از جمله جرثقیل، لودر و بابکت برای این ایستگاه تامین می‌شود تا نیازهای سایر ایستگاه‌ها نیز پوشش داده شود.

وی ادامه داد: ساخت ابنیه این ایستگاه بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد و تامین تجهیزات ضروری آن هم بسیار پر هزینه خواهد بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: این ایستگاه‌ها از نیازهای مهم شهر قم است و موقعیت جغرافیایی خوبی هم دارد که می‌تواند تمام نقاط شهر را پوشش دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار