جشنواره رسانه‌ای «حبیب» در گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به فعالیت‌های مجاهدانه هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی در ایام محرم گفت: در راستای قدردانی از خدمات و زحمات هیئت‌های مذهبی استان، جشنواره‌ای رسانه‌ای با عنوان «حبیب» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 18 October 2020

حجت‌الاسلام سعید مهدوی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه امسال وجود ویروس کرونا در کشور برگزاری برنامه‌های عزاداری ایام محرم و صفر را دچار تغییر کرد، اظهار کرد: مردم باوجود شرایط نامناسب ویروس کرونا در جامعه بار دیگر ارادت خود را به اهل‌بیت (ع) و امام حسین (ع) به‌خوبی نشان دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به فعالیت‌های مجاهدانه هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی در ایام محرم بیان کرد: گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی و عموم مردم در برنامه‌های کمک مؤمنانه، مساوات و ایام عزاداری محرم در کنار یکدیگر به خدمات‌رسانی پرداختند.

وی با بیان اینکه قدردان مردم و هیئت‌ها در ایام محرم برای برگزاری باشکوه مراسم‌های عزاداری هستیم، گفت: در راستای قدردانی از خدمات و زحمات هیئت‌های مذهبی استان، جشنواره‌ای رسانه‌ای با عنوان «حبیب» برگزار می‌شود.

مهدوی با تأکید بر اینکه نحوه و شرایط شرکت در جشنواره رسانه‌ای «حبیب» در روزهای آینده از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد، افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره هم‌زمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) سال جاری برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار