با حضور رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی؛

احکام شورای ارزشیابی و نظارت برنمایش شهرستان بابلسر اعطا شد

در طی نشستی با حضور رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بابلسر در بیست و نهم مهرماه 99 احکام اعضای جدید شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش این شهرستان اعطاء شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 21 October 2020

به گزارش تابناک مازندران، قدرت اله یوسفی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بابلسر، بیست و نهم مهرماه 99، در طی نشستی با اعضای دوره جدید شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش این شهرستان، به تبیین و تشریح وظایف این شورا پرداخت و از زحمات و تلاش اعضای دوره قبل این شورا تشکر و قدر دانی به عمل آورد.

احکام شورای ارزشیابی و نظارت برنمایش شهرستان بابلسر اعطا شد
 


پس از ارایه سخنان ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نقطه نظرات و پیشنهادات اعضای حاضر، در رابطه با کمک و اعطای تسهیلات به هنرمندان جهت کیفیت بخشی و بهبود در حوزه نمایش مطرح شد.
بر اساس پیشنهاد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر، خانم ها افسانه طبیب پور و لیلا حسین زاده و آقایان فردین محمدتبار، حسین رحیم زاده و حمیدرضا گل محمدی تواندشتی از سوی مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران به عنوان اعضای این دوره از شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش این شهرستان منصوب شدند.
در پایان نشست احکام اعضای منصوب شده شورا، توسط ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر به آن ها اعطا شد.
لازم به ذکر است: فردین محمد تبار دبیر دوره پیشین این شورا با آرای حداکثری اعضای حاضر به عنوان دبیر شورا این دوره انتخاب شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار