مرکز فنی حرفه ای اقلید،367 هزار نفرساعت

مسئول فنی و حرفه‌ای اقلید از ارائه 367 هزار و 400 نفرساعت آموزش مهارتی در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و خدماتی توسط فنی و حرفه‌ای این شهرستان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲ 02 March 2015

علی‌اکبر راسخ امروز در حاشیه جلسه شورای اداری اقلید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به رسالت آموزش فنی و حرفه‌ای در ارائه آموزش‌های مهارتی رایگان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: شناسایی مشاغل جدید و مورد نیاز منطقه متناسب با ظرفیت‌ها و استعدادهای داخلی و ارائه آموزش‌های لازم با هدف آشنایی با دنیای واقعی کار از خدمات آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان است.

وی از ارائه 367 هزار و 400 نفرساعت آموزش مهارتی در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و خدماتی به متقاضیان از شهرهای مختلف استان فارس، هرمزگان، بوشهر، کرمان و خوزستان در دو مرکز ثابت خواهران و برادران این شهرستان در سال جاری خبر داد.

مسئول فنی و حرفه‌ای اقلید با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای این شهرستان با مرکز عالی آموزشی دولتی و آزاد و پیام نور، کارگاه‌های روستایی و عشایری، زندان، پادگان، کمیته امداد، بهزیستی، آموزش‌وپرورش، نهضت سوادآموزی، بسیج، نیروی انتظامی و سایر نهادهای دولتی و عمومی عنوان داشت: مساعدت مسئولان و حمایت رسانه‌های فعال، در اطلاع‌رسانی عمومی ارائه خدمات رایگان آموزش مهارتی در مراکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان نقش بسزایی در بهره‌گیری افراد از این خدمات و حرفه‌آموزی آنان دارد.

این مسئول به آموزش مهارتی 70 حرفه در فنی و حرفه‌ای اقلید اشاره کرد و افزود: علاوه بر دو مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای، 23 آموزشگاه آزاد و خصوصی با دریافت هزینه مصوب بر اساس حداقل‌ها و ساعات آموزشی در این شهرستان خدمت می‌کنند.

راسخ در پایان سخنان خود با اشاره به ایجاد زمینه‌های لازم در راستای ارائه خدمات آموزش مهارتی رایگان فنی و حرفه‌ای اقلید به اتباع بیگانه مستقر در این شهرستان، حمایت و همکاری بیشتر و بهتر مسئولان شهرستانی در اطلاع‌رسانی عمومی و بهره‌گیری از خدمات آموزشی فنی و حرفه‌ای را خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار