دکترمنادی در نشست کمیته ساماندهی نیروهای بلاتکلیف آموزش و پرورش تشریح کرد:

حساسیت مجلس برای ساماندهی نیروهای بلاتکلیف در آموزش و پرورش

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اشاره به نشست عصر دیروز کمیته مشترک ساماندهی نیروهای انسانی در آموزش_و_پرورش، گفت: تا پایان برنامه_ششم_توسعه زمان زیادی باقی نمانده و ساماندهی معلمان باید هرچه سریع‌تر محقق شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ 08 February 2021

به گزارش تابناک تبریز،رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اشاره به نشست عصر دیروز کمیته مشترک ساماندهی نیروهای انسانی در آموزش_و_پرورش، گفت: تا پایان برنامه_ششم_توسعه زمان زیادی باقی نمانده و ساماندهی معلمان باید هرچه سریع‌تر محقق شود.

.

علیرضا منادی سفیدان در تشریح نشست مشترک کمیته مشترک ساماندهی نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش که به منظور تعیین تکلیف نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش عصر روز گذشته در محل کمیسیون آموزش برگزار شد، عنوان کرد: این نشست با حضور معاونان وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون آموزش و برخی از نمایندگان مجلس برگزار شد.
.
رئیس کمیسیون آموزش و مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نیروی انسانی بلاتکلیف بسیاری پیش از سال 91 و 92 در آموزش و پرورش حضور دارند که بایستی تعیین تکلیف شوند و کمیسیون آموزش نسبت به این موضوع حساسیت جدی دارد و در حال تدوین و چکش کاری طرحی برای ساماندهی این عزیزان است.
.
وی تأکید کرد: تا پایان برنامه ششم توسعه زمان زیادی باقی نمانده و باید ساماندهی معلمان این وزارت خانه هرچه سریع‌تر اجرایی شود.
.
نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی دقیقی در این حوزه صورت می‌گیرد، گفت: این کمیته‌ در کمیسیون_آموزش_مجلس، برای ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش به دلیل وجود طرح‌های متنوعی که با توجه به حساسیت و دغدغه نمایندگان_مجلس برای ساماندهی یکپارچه معلمان در این حوزه وجود دارد، در مجلس تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار