کشف ۶۴دستگاه استخراج ارز ديجيتال و ۲هزار عدد خازن دینام در اراک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۶۴دستگاه استخراج ارز ديجيتال و ۲هزار خازن دينان قاچاق به ارزش تقریبی ۳میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال در يك كارگاه در اراك خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴ 28 February 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ" محمد عقیل سلگی" افزود: در پي کسب خبری مبني بر اين فردی در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان اراک درکارگاه خود اقدام به نصب و راه اندازي دستگاه استخراج ارز ديجيتال (ماینر) کرده است، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
این مقام انتظامی اظهار داشت:پس از اخذ مجوز از دستگاه قضائی و با همراهی ماموران اداره برق، تیمی از ماموران پليس امنیت اقتصادی استان به آدرس اعلامی مراجعه و در بازرسي از کارگاه مورد نظر ، ۶۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و ۲ هزار عدد خازن دینام خارجی قاچاق کشف کردند.
وی یادآور شد:از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان ارزش دستگاه ها و خازن های دینام قاچاق کشف شده،۳ ميليارد و ۸۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی با تأکید بر مبارزه قاطع این پلیس با پدیده ناهنجار قاچاق در سطح جامعه اسلامی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات با تشکيل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائي معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار