قره‌سید رومیانی عنوان کرد:

سریال ناکامی تیم والیبال ایران؛ از تورنمنت‌ها تا جام‌جهانی

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که تیم والیبال ایران امسال تورنمنت‌های متعددی را به خاطر کسب نتیجه در جام جهانی از دست داد و نتواست از عنوان‌های قهرمانی خود در مسابقاتی مانند قهرمانی آسیا و جام باشگاه‌های آسیا دفاع کند، تاکید کرد: انتظار نتایج بهتری برای ایران در جام جهانی وجود دارد.
کد خبر: ۹۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 15 September 2015

به گزارش تابناک تبریز میرهادی قره‌سید رومیانی درباره شکست‌های رقم خورده تیم ملی والیبال در جام جهانی والیبال که درحال برگزاری است٬ گفت: موفقیت والیبال ایران در چندسال اخیر به قسمی بوده که انتظارات از این رشته بالا رفته است اما به نظر می‌رسد ملی‌پوشان هنوز به سطح ایده‌آل خود در مسابقات جام جهانی نرسیده‌ و به همین دلیل بازی همیشگی خود را ارائه نکرده‌اند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درست است که همه تیم‌ها با آمادگی کامل در جام جهانی حضور پیدا می‌کنند و سطح رقابت‌ها بالاست ولی این هم جزو قدرت‌های برتر دنیاست و این شکست‌هایی که تا الان در این رقابت‌ها رقم خورده جای بحث کارشناسی دارد.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مسئولان فدراسیون بارها از هدف بزرگ والیبال برای حضور در المپیک و حتی ایستادن برروی سکوی این رقابت‌ها صحبت کرده‌اند٬ برای رسیدن به این هدف فرصت کمی باقی است بنابراین باید برنامه‌ریزی و مدیریت بهتری صورت گیرد تا این اتفاق برای والیبال ایران به دست آید چراکه این هدف دور از دسترس نیست.

قره‌سید افزود: تیم ایران امسال تورنمنت‌های متعددی را به خاطر کسب نتیجه در جام جهانی از دست داد و نتواست از عنوان‌های قهرمانی خود در مسابقاتی مانند قهرمانی آسیا و جام باشگاه‌های آسیا دفاع کند بنابراین انتظار نتایج بهتری برای ایران در جام جهانی وجود دارد که امیدواریم برآورده شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همان‌طور که در پیروزی‌ها کادرفنی٬ بازیکنان و مسئولان وزارت سهیم هستند باید در این شکست‌ها هم خود را مقصر بدانند و با برگزاری جلسات کارشناسی و مدیریت صحیح ملی‌پوشان را در ادامه راه حمایت کنند. علاوه بر این‌که اردیبهشت سال آینده آخرین فرصت والیبال ایران برای کسب سهمیه المپیک است و اگر آن‌جا نتیجه‌ای گرفته نشود برای تیم ایران قابل قبول نخواهد بود.

 تیم ملی والیبال ایران که در مسابقات جام جهانی حاضر شده تاکنون مقابل تیم‌های آرژانتین٬ لهستان و روسیه شکست خورده و پیروزی‌هایی برابر تیم‌های تونس و ونزوئلا کسب  کرده است و در حال حاضر در بین 12 تیم شرکت کننده رتبه هفتم را داراست. لازم به ذکر است که این رقابت‌ها کسب سهمیه المپیک هم محسوب می‌شود و 2 تیم برتر این مسابقات جواز حضور در المپیک ریو را به دست خواهند آورد


خانه ملت
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار