گل‌محمدی: این پیروزی را به بازیکنانم تقدیم می‌کنم/ فولاد، مربی و بازیکنان شایسته‌ای دارد

کد خبر: ۹۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 16 September 2015
خبرگزاری میزان - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از پیروزی پر گا در خانه تیم فولاد از عملکرد شاگردان خود تمجید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در کنفرانس خبری اظهارداشت: با توجه به شرایط آب و هوایی و انگیزه‌ای که بازیکنان فولاد داشتند، فکر می‌کنم بازی سختی را بردیم، در نیمه اول خودمان را به حریف دیکته کردیم و دو گل زدیم و حفظ توپ خوبی هم در زمین حریف داشتیم.

وی ادامه داد: راه‌های نفوذ آنها را بسته بودیم و از بازی نیمه اول‌مان کاملا راضی بودم. طبیعی بود که فولاد در نیمه دوم فشار بیشتری بیاورد ولی ما با دفاع منطقی، حملات آنها را خنثی کردیم و در ضد حمله موفق شدیم و گل سوم را زدیم.

سرمربی ذوب‌آهن گفت: این برد را به بازیکنانم تقدیم می‌کنم. روز خوب آنها بود و با غیرت مثال‌زدنی، پیروزی شیرینی را رقم زدد. البته متأسفم که کاوه رضایی مصدوم شد و شیرینی برد ما کامل نشد.

گل‌محمدی در مورد فولاد خوزستان تصریح کرد: فولاد همیشه تیم خوبی بوده و است. این تیم بازیکنان و مربی شایسته‌ای دارد و اگر به آنها فرصت داده شود می‌توانند جبران کنند.

وی با اشاره به شرایط ذوب‌آهن در این فصل عنوان کرد: در مسابقه اول نتیجه خوبی نگرفتیم اما در چهار هفته بعدی 10 امتیاز کسب کردیم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم. در جام حذفی هم باید با گسترش فولاد بازی کنیم که تا آن زمان باید تیم خود را ریکاوری کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار