ثبت‌نام 99درصدی دانش‌آموزان ملایری

مدیر آموزش و پرورش ملایر از ثبت‌نام 99 درصدی دانش‎آموزان ملایر برای سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴ 17 September 2015
مدیر آموزش و پرورش ملایر از ثبت‌نام 99 درصدی دانش‎آموزان ملایر برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش فارس؛کاوه برخورداری در کمیته پروژه مهر با اشاره به اقدامات انجام شده اداره آموزش و پرورش ملایر در این کمیته اظهار داشت: ملایر نخستین شهرستانی است که جلسات پروژه مهر برای سال تحصیلی جدید را شروع کرده و نتایج خوبی هم حاصل شده است.

وی بیان کرد: در راستای پروژه مهر در بحث سازماندهی و توزیع نیروی انسانی تا‌کنون ابلاغ فرهنگیان صد‌در‌صدی انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر از ثبت‌نام 99 درصدی دانش‎آموزان ملایر در سامانه سناد برای سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: دوره‌های آموزشی ضمن خدمت 450 نفر از دبیران پایه نهم و آموزگاران پایه پنجم ابتدایی نیز برگزار شده است.

وی با اشاره به تراکم دانش‎آموزی شهرستان در دوره‌های مختلف گفت: تراکم در دوره ابتدایی 32 نفر، در دوره دوم ابتدایی 35 نفر، در دوره اول متوسطه 30 نفر و در دوره دوم طی قرارداد منعقد شده با استان لحاظ شده است.

برخورداری با بیان اینکه توزیع کتاب‎های درسی مورد نیاز دانش‎آموزان صد درصد انجام شده است، گفت: بیشتر مدارس شهرستان در نوبت صبح خواهد بود.

وی گفت: مشکلاتی که در بحث دانش‌آموزان مسکن مهر داریم با ایجاد مدارس ضمیمه و استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه‎ساز در حال رفع است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر اظهار کرد: آماده‎سازی و تعمیر و تجهیز مدارس در بیش از 50 آموزشگاه تعمیر و تجهیز انجام شده است.

وی یادآور شد: برای 35 آموزشگاه وسایل کمک آموزشی تهیه شده که به مرور در اختیار آنها قرار داده می‏‌شود.

برخورداری افزود: 320 نفر از همکاران اداری و آموزشی به عنوان رابطان پروژه مهر پس از توجیه و تبیین وظایف از مدارس بازدید داشتند که پس از آن مستندات آموزشگاه‌ها طی یک هفته بررسی شده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: برنامه‌های مورد نیاز برای اطلاع‎رسانی به اولیا و دانش‌آموزان، شهرستان و اداره توسط کمیته اطلاع‎رسانی و تبلیغ پروژه مهر به خوبی انجام شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار