راه اندازی کانون تئاترخلاق درفرهنگسرای خورموج

دفترکانون تئاترخلاق درانجمن هنرهای نمایشی فرهنگسرای شهید شهریاری شهر خورموج مرکز این شهرستان روز چهارشنبه در آیینی راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 16 September 2015
 تابناک بوشهر: سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دشتی استان بوشهر دراین آیین گفت: اگر گفته اند تئاتر مادر همه هنرهاست سخنی بحق است ولی فعالیت در عرصه تئاتر با مشکلاتی که دارد، عاشق می خواهد.

حمید زارعی روز چهارشنبه درآیین افتتاح دفتر کانون تئاترخلاق شهرستان دشتی افزود: باعث افتخار است که این اتفاق خوب با حضور چیستا یثربی یکی از بزرگان تائتر ایران و بازیگر و طراح صحنه نام آشنا نیایش میمندی و جهانشیر یاراحمدی هنرمند توانا و مسوول انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر برای دشتی رخ می دهد و باعث ارتقا و فعالیت بیشتر تئاتر در این شهرستان خواهد شد.

وی از تلاش های ابراهیم شاکری مطلق هنرمند کوشا و مسوول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان و حمایت روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس که عنایت ویژه ای برای برگزاری این کانون داشته اند، تقدیر کرد.

مسوول انجمن هنرهای نمایشی خورموج گفت: نمایش خلاق یا تئاتر خلاق به عنوان ابزاری برای آموزش و پروش و حل درونی رفتار کودکان تاثیر گذار است و نمایش خلاق از پایه های کار نمایش در کلاس است.

ابراهیم شاکری مطلق افزود: چیستا یثربی نگینی در تئاتر ایران و از چهره های درخشان و پرفروغ این هنر است و حضورشان باعث افتخار و دلگرمی برای جامعه تئاتر و هنر دشتی است.

وی ادامه داد: امروز در تئاتر دشتی نسلی در حال تلاش و تربیت است که انگیزه جدی و اندیشه ای نو برای فعالیت دارند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار