محور تبریز ـ ارومیه ساماندهی می‌شود

رئیس اداره راه و شهرسازی اسکو از ساماندهی محور تبریز به ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 16 September 2015

به گزارش تابناک تبریز،علی شقاقی اظهار داشت: عملیات اجرایی روکش آسفالت محور تبریز به ارومیه حدفاصل کیلومتر60 تبریز به ارومیه در داخل جزیره اسلامی ما بین سه راهی سرای تا اسکله آغاز شده که طول این پروژه که در قرارداد منعقد شده بیش از 60 کیلومتر و اعتبار این پروژه بالغ بر 11 میلیارد ریال است.

وی با توجه به حل مشکلات این محور افزود: با اجرای این آسفالت حدودا 8 هزار خودرو که روزانه از این محور عبور می‌کنند از راه مناسب بهره‌مند می‌شوند و در صورتی که فصل کاری و آب وهوا این اجازه را به ما بدهد قرارداد یک سال را 15 کیلومتر در نظر گرفته‌ایم که قطعا آسفالت تراشی و روکش مجدد خواهیم کرد.

شقاقی ادامه داد: در همین زمینه برای تسهیل در عبور و مرور و راحتی رانندگان عبوری، قراردادی در حد معاملات متوسط با پیمانکار واجد شرایط منعقد شده است و قبل از اجرای روکش، در حال انجام چاله پرکنی و لکه‌گیری این محور است.

وی اظهار داشت: از مردم منطقه و رانندگان عبوری از این محور تقاضا داریم که اکیپ آسفالتی که در آن محور انجام وظیفه می‌کند برای تامین ایمنی ترافیک، با رعایت و ملاحظه تابلوهای منصوبه همکاری لازم را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار