ترمیم خسارات ناشی از طوفان به شبکه برق میرجاوه/ بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد خسارت اولیه این حادثه حدود می باشد.

خط ۶۳ کیلو ولت زاهدان - میرجاوه پس از تعویض تیرهای شکسته در اثر طوفان، مجددا برقرار و روند برق‌رسانی به میرجاوه ادامه یافت.
کد خبر: ۹۶۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹ 03 May 2021


در پی بروز طوفان شدید در منطقه زاهدان در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه و سقوط دو تیر سیمانی در خط ۶۳ کیلو‌ولت زاهدان - میرجاوه برق تمامی مناطق میرجاوه قطع گردید در این حادثه و با توجه به زمانبر بودن رفع کامل مشکل و بمنظور جلوگیری از طولانی شدن زمان بی برقی مردم منطقه با تلاش و نظارت همکاران بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با مهار هادی‌های خط خاموشی پیش آمده بطور کامل رفع و خط برقدار گردید.

در این بین و پس از آماده سازی تمامی شرایط جایگزینی تیرهای شکسته، در روز جاری و با بکارگیری تمامی امکانات موجود در کمترین زمان ممکن رفع مشکل بطور کامل انجام پذیرفت و خط برقدار گردید.

همچنین مهندس پرنده مطلق مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با حضور در محل حادثه از نزدیک بر روند اجرای عملیات نظارت و بر انجام عملیات در کمترین زمان با استفاده از همه امکانات تاکید نمودند.

لازم بذکر است که شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در سال گذشته پروژه احداث خط ۲۳۰ کیلو‌ولت زاهدان -میرجاوه را بصورت دکل آغاز نموده و امید است با اتمام این خط در سال جاری، برق منطقه میرجاوه از بالاترین درجه پایداری برخودار گردد و بروز طوفان و بارندگی هیچ خللی در تامین برق این منطقه بسیار مهم ایجاد نکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار