دوره تخصصی امداد و نجات حوادث جاده‌ای در اردكان

ريیس جمعیت هلال‌ احمر شهرستان اردکان از برگزاري دوره تخصصی امداد و نجات حوادث جاده‌ای به مدت شش روز در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 21 September 2015


به گزارش تابناک یزد،"جواد کمال آبادی" با اشاره به استقبال داوطلبان از این دوره، افزود: دوره تخصصی امداد و نجات در حوادث جاده‌ای در محل ساختمان جمعیت هلال‌احمر اردکان، با هدف ارتقاي آگاهی نجات‌گران و امدادگران داوطلب فعال و همکار در پایگاه‌های امداد و نجات، برگزار شد.

وی پیش‌نیاز گذراندن این دوره تخصصی را شرکت كردن در دوره‌های مقدماتی به مدت 240 ساعت بیان کرد و افزود: این دوره در شهرستان ارکان به مدت شش روز در قالب 48 ساعت با شرکت 27 نفر از امدادگران واجد شرایط داوطلب و عضو جمعیت هلال احمر شهرستان برگزار شد.

این مقام مسئول با بیان این که در دوره تخصصی امداد و نجات جاده، آموزش‌های تخصصی امداد و کمک‌های اولیه ارائه شد، کار با تجهیزات نجات در سوانح، ایمنی و ارزیابی و مدیریت صحنه در سانحه، شرح وظایف نجاتگران در جاده و دستیابی و رها سازی مصدومین، از جمله آموزش‌های این دوره عنوان کرد.

کمال آبادی اظهار كرد: اصول جستجو و نجات در سوانح جاده‌ای، ترابری نجات در جاده و انواع روش‌های حمل مصدوم از دیگر آموزش‌های این دوره بود.

ريیس جمعیت هلال‌احمر اردکان در پايان نيز تصریح کرد: امدادگران پس از موفقیت در آزمون پایانی این دوره، گواهینامه تخصصی دریافت مي‌كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار