مسابقات ملی اسپورتینگ‌تراپ در سیمرغ برگزار می‌شود

رئیس هیئت تیراندازی شهرستان سیمرغ گفت: برای نخستین‌بار در مازندران، مسابقات اسپورتینگ‌تراپ (شبه‌شکار) با حضور تیر‌اندازان مطرح کشوری در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 21 September 2015
به گزارش تابناک مازندران  در شهرستان سیمرغ، احمد بابایی اظهار کرد: ‌نخستین دوره مسابقات اسپورتینگ‌تراپ (شبه‌شکار) هم‌زمان با برگزاری یادواره شهدای محیط‌‌‌زیست و نیروی‌ انتظامی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: ثبت‌نام این‌ دوره از مسابقات به صورت اینترنتی صورت گرفته و بیش از 100 تیرانداز از شهرهای تهران، ورامین، گلوگاه، بهشهر، نور، نوشهر، چالوس، محمودآباد، فریدونکنار، سیمرغ، قائم‌شهر، سوادکوه، آمل، جویبار، بابل، زیرآب، بابلسر، زاغه‌مرز و سرخ‌رود همچنین 23 هیئت تیراندازی زیر نظر فدارسیون نیز در این مسابقه شرکت و به رقابت می‌پردازند.
رئیس هیئت تیراندازی شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه ثبت‌نام نخستین دوره مسابقات اسپورتینگ‌تراپ در 28 شهریورماه به پایان رسیده است، افزود: تیم‌ها و بازیکنان شرکت‌کننده در محل مسابقات جمع و مشغول به تمرین شدند.
این مسئول ادامه داد: مسابقات از ساعت 10 صبح روز پنج‌شنبه دوم مهرماه به مدت دو روز ادامه دارد و در پایان به 6 تیرانداز برتر جوایز ویژه‌ای اهدا می‌شود.
بابایی اظهار کرد: علاوه بر اهدای جوایز به 6 تیرانداز برتر، از سه تیم برتر این‌ دوره از مسابقات نیز با اهدای جوایزی ارزنده قدردانی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام مسابقات به صورت اینترنتی انجام شده است، گفت: با وجود تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های انجام‌شده اما بیشتر ورزشکاران رشته تیراندازی از ثبت‌نام برای شرکت در مسابقه خبر ندارند.
رئیس هیئت تیراندازی شهرستان سیمرغ ادامه داد: این‌ دوره از مسابقات با امکانات به‌روز تیراندازی در زمین ورزشی سیدمحله ـ سوخت‌آبندان برگزار می‌شود.
بابایی با اشاره به اینکه شهرستان سیمرغ ظرفیت تربیت تیرانداز در سطح ملی و فراملی را دارد، افزود: 46 تیرانداز آقا و چهار تیرانداز خانم به صورت رسمی و دارای کارت فدارسیون تیراندازی در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.
وی افزود: مهدی گلچیان، حسین بابایی و جعفر نیک‌جویان از بهترین تیراندازان شهرستان سیمرغ هستند که به چندین مدال و جایزه کشوری دست یافتند و در این‌ مسابقات نیز حضور دارند.
رئیس هیئت تیراندازی شهرستان سیمرغ با اشاره به برگزاری بزرگ‌ترین مسابقه تیراندازی کشور سال گذشته در این شهرستان، تاکید کرد: سیمرغ از ظرفیت بسیار مناسبی برای برگزاری مسابقات برخوردار است.
این مسئول از نبود سایت و باشگاه تیراندازی در شهرستان سیمرغ گلایه کرد و بیان داشت: لازم است تا یک باشگاه ورزشی تیراندازی در شهرستان سیمرغ ساخته شود.
وی خاطرنشان کرد: نشست‌هایی با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیمرغ داشتیم که در نتیجه آن، زمینی برای ساخت سایت و باشگاه تیراندازی در اختیار این هیئت قرار می‌گیرد.
رئیس هیئت تیراندازی شهرستان سیمرغ در پایان گفت: بعد از تهیه و آماده‌سازی زمین، نیاز به کمک و همت مسئولان برای تهیه دستگاه‌های پرتاب اهداف و راه‌اندازی این باشگاه لازم است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار