خبرنگاران مهمان حرم شدند

مدیر روابط عمومی حرم مطهر بانوی کرامت از توزیع غذای تبرکی در میان خبرنگاران استان قم به مناسبت روز خبرنگار خبر داد.
کد خبر: ۹۸۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ 09 August 2021

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام محسن آمره در گفت‌وگویی به مناسبت روز خبرنگار از توزیع فیش تبرکی غذای حرم مطهر بانوی کرامت در میان خبرنگاران و سایر اصحاب رسانه قم خبر داد.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر که تا پای جان وظیفه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صادقانه به جامعه را سرلوحه کار خود قرار دادند گفت: خبر و اطلاع رسانی صادقانه در دستگاه اهل بیت(ع) همواره مورد توجه بوده و در طول تاریخ اسلام معارف اهل بیت(ع) توسط نگارندگان و انتقال دهندگان صادقانه حدیث ترویج یافته است.

مدیر روابط عمومی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به تعامل خوب خبرنگاران استان قم و کشور با آستان مقدس بانوی کرامت در سال گذشته ابراز کرد: ارتباط با رسانه‌ها از سیاست‌های مهم روابط عمومی آستان مقدس بانوی کرامت است و رسانه ها نیز در سال گذشته ارتباط خوبی را با این آستان مقدس داشته‌اند که قابل تقدیر است.

وی افزود: از این رو آستان مقدس بانوی کرامت در راستای تقدیر از خبرنگاران و دیگر اصحاب رسانه طبق روال هر ساله این عزیزان را میهمان سفره بانوی کرامت کرد و با اهدای غذای تبرکی حرم به صورت بیرون بر از این قشر تقدیر به عمل آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار