فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان جم:

بسیج،اجازه نخواهددادانقلاب به دست نااهلان بیفتد

کد خبر: ۹۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 21 September 2015
تابناک بوشهر: فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان جم گفت: بسیج، قدرتمند و با اقتدار اجازه نخواهد داد انقلاب به دست نااهلان بیفتد و بسیج همواره اقتدار خود را حفظ کرده است.

علی خجسته بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری رزمایش دوره تکمیلی در اردوگاه شهید گمنام واقع در شهرستان جم با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج اظهار داشت: بسیج همواره و از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای موفقیت نظام اسلامی اهتمام جدی داشته است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش در جم افزود: هدف از برگزاری این رزمایش ارتقای توان رزمی نیروهای بسیج و به کارگیری آنها در بحران‌های احتمالی است.

خجسته با بیان اینکه اجرای اردوی صحرایی در شرایط سخت نشان می‌دهد که بسیج از توان و قدرت بالایی در بازدارندگی دشمن برخوردار است، گفت: بدون تردید برگزاری این اردوها و رزمایشات فرصت خوبی است تا به یاری خداوند متعال، توان رزمی و معنوی بسیجیان این شهرستان را در راه دفاع همه‌جانبه از نظام و ناکام گذاشتن دشمنان به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به تهدیدات و ادعاهای پوچ استکبار علیه نظام و انقلاب خاطر نشان کرد: تا زمانی که بسیج نفس می‌کشد، دشمن نباید حتی فکر حمله به ایران را به ذهن خود راه دهد.

فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان جم گفت: بسیج، قدرتمند و با اقتدار اجازه نخواهد داد انقلاب به دست نااهلان بیفتد و بسیج همواره اقتدار خود را حفظ کرده است.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این اردوی صحرایی با زندگی کردن در شرایط سخت و بدون آب، همچنین استقرار و ضد استقرار، اصول پدافند غیرعامل(استتار، اختفا...)، تمرینات عملی دورادور،‌ وضعیت بمباران هوایی، ایجاد وضعیت قرمز و تک شیمیایی آشنا و آموزش‌های مورد نیاز را فرامی‌گیرند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار