فعالیت یک‌صدقایقران درهمدان

رئیس هیئت قایقرانی همدان گفت: بیش از یک‌صد قایقران به صورت حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای در سطح استان همدان فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۳ 23 September 2015
رئیس هیئت قایقرانی همدان گفت: بیش از یک‌صد قایقران به صورت حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای در سطح استان همدان فعالیت دارند.

به گزارش فارس؛محمد ضروری با اشاره به وضعیت قایقرانی در استان اظهار کرد: ورزش قایقرانی همدان در چهار سال اخیر با برنامه‌ریزی مناسب، تلاش مربیان و حمایت دستگاه ورزش استان در مسیر کسب افتخارات بین‌المللی گام برداشته است.

وی ادامه داد: چشم‌انداز رشته قایقرانی همدان در مسیر افتخارات بین‌المللی ترسیم شده و تاکنون توانسته‌ایم در این برنامه موفق عمل کنیم.

رئیس هیئت قایقرانی همدان این رشته را جزو رشته‌های مدال‌آور ورزش استان دانست و تصریح کرد: امیدواریم ضمن برتری جایگاه قایقرانان استان در آسیا، نخستین حضور بانوی قایقران ایران را در المپیک 2012 لندن به نام همدان در تاریخ ورزش کشور ثبت کنیم.

وی بیان کرد: آموزش اصولی، برنامه‌ریزی منظم و دقیق و استمرار در تمرین و مسابقات از عوامل مهم در پیشرفت قایقرانان همدانی تا رسیدن به مدال‌های آسیایی بوده است.

ضروری یکی از اهداف این هیئت را تصاحب بیشترین سهمیه در تیم ملی عنوان کرد و افزود: حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کشور و افزایش سهمیه دعوت شده به اردوهای تیم ملی از مهمترین برنامه‌های هیئت قایقرانی به‌شمار می‌رود.

وی این استان را معدن استعدادهای قایقرانی نامید و گفت: همدان از استعدادهای زیادی در رشته قایقرانی برخوردار است.

رئیس هیئت قایقرانی همدان اظهار کرد: مربیان ما با شناسایی نخبه‎های این رشته، در کوتاه‌ترین مدت آنها را از سطح مبتدی به رده حرفه‌ای ارتقا بدهند.

وی اظهار داشت: کسب بیش از هشت مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی آسیا طی سال گذشته توسط قایقرانان همدانی نشان از رشد چشمگیر این رشته با وجود سابقه فعالیت کم ورزش آن در همدان دارد.

ضروری بیان کرد: افتخارات حاصل شده در حالی است که همدان فاقد دریا و دریاچه بوده اما با استفاده بهینه از سدهای همدان توانسته‌ایم به پیشرفت‌های مهمی دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از یک‌صد قایقران به صورت حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای در سطح استان همدان فعالیت دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار