بزرگواری:

پروژه دهدشت -پاتاوه تعطیل نیست

بزرگواری با بیان اینکه نشست های مختلفی با مقامات وزارتخانه و سیار مسئولان در تهران داشتیم تاکید کرد: تا رسیدن به نتیجه دست از تلاش نمی کشم
کد خبر: ۹۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 22 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد در پی درج خبرهای از تعطیلی کار بر روی جاده دهدشت پاتاوه و بازتاب آن در سطح منطقه سید علی محمد بزرگواری این خبر راشایعه دانسته و از پیگیری این پروژه در تهران خبر داد.

وی در جمع خبرنگاران از عملکرد خود دفاع کرد و گفت هیچ کس به اندازه من پیگیر این پروژه نبوده است.

بزرگواری با بیان اینکه نشست های مختلفی با مقامات وزارتخانه و سیار مسئولان در تهران داشتیم تاکید کرد: تا رسیدن به نتیجه دست از تلاش نمی کشم.

وی با بیان اینکه نظر مردم برای ما مهم است و از روحیه ما برای تکمیل کارهاt واقف هستند گفت: در نشستی که با مسئولان وزارت راه به همراه استاندار محترم داشتیم از مطالبات قرارگاه خاتم سخن به میان آمد.

بزرگواری ادامه داد: با پرداخت 48 میلیارد تومان به قرارگاه خاتم برای ساخت تونل و اختصاص 50 میلیارد تومانی برای این پروزه مسئولان وزارتخانه قول دادند به زودی عملیات کار آغاز شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: تجهیز کارگاه به زودی انجام می شود و خوشبختانه با 32 میلیارد تومانی که از این 50 میلیارد تومان تخصیص داده شده است به زودی شاهد تکمیل پروژه محور پاتاوه به دهدشت خواهیم بود.

وی به نظر وزیر راه برای ساخت این محور اشاره کرد و گفت: وزیر عقیده دارد که باید ساخت تونل ها به قرارگاه و ساخت بقیه ابنیه و آسفالت به پیمانکاران بومی استان داده شود تا کارها سریعتر پیش رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار