سرپرست شبکه بهداشت دهلران؛
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران گفت : تاکنون 54هزار نفر از جامعه هدف شهرستان دهلران واکسن کرونا تزریق کردند.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ 18 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالصاحب شریفی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت : از این تعداد تاکنون ۳۸ هزار و ۷۱۱ نفر دز اول و ۱۹ هزار و ۷۲۳ نفر نیز دز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

وی اضافه کرد: ۷۵ درصد مردم در دهلران، بخش مرکزی ۶۸ درصد ، دشت عباس ۵۴ درصد ، سراب میمه ۷۲ درصد، زرین آباد ۶۵ درصد و در بخش موسیان ۵۸ درصد مردم برای تزریق واکسن اقدام کرده اند.

شریفی افزود : از جامعه هدف دانش آموزی این شهرستان تاکنون ۶۶ درصد واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران گفت : جامعه هدف دانش آموزان یعنی سن ۱۲ تا ۱۸ سال این شهرستان ۶ هزار و ۲۶ نفر که از این تعداد تاکنون سه هزار و ۹۲۸ نفر موفق به تزریق دز اول واکسن کرونا شده اند.

شریفی ادامه داد : جمعیت هدف واکسیناسیون شهرستان 54هزار149 نفر می باشد و در تلاش هستیم با همکاری خود شهروندان این امر محقق شود.

وی به دوز سوم تزریق واکسن کرونا اشاره کرد گفت : خوشبختانه تاکنون 39نفر از شهروندان دوز سوم خود را دریافت کرده اند وانتظار است شهروندان برای تزریق واکسناسیون همکاری لازم با کادر درمان داشته باشند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران افزود :رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان باید در دستور کار شهروندان وصنوف مختلف باشد.

شریفی به گشت های مشترک اشاره کرد گفت : بدون شک در راستای اجرای دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا بازدید از صنوف و مراکز عمومی مستمر در دستور کار کارشناسان بهداشت است و اگر در بحث سلامت مردم تخلفی محرز شود برابر قانون با متخلفین برخرود خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار