معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران؛
فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت : با توجه به ضرورت تعمیر خط انتقال گاز از استان خوزستان تمهیدات لازم در شهر دهلران و مناطقی که گاز قطع می شود، اندیشیده شده است.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 30 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری در نشست ستاد بحران دهلران اظهار داشت: باتوجه ب قطعی 72ساعته گاز برخی مناطق شهرستان از چند روزگذشته تمام واحدهای خبازی با ظرفیت کامل در حال فعالیت هستند و چند واحد خبازی دیگر نیز با سوخت جایگزین برای پخت نان تدارک دیده شده و از مردم می خواهیم همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: ممکن است کار تعمیر خطوط انتقال سه روز طول بکشد لذا در این مدت نیاز است آمادگی لازم را داشته باشیم.

عسگری بر ضرورت کنترل بازار تاکید کرد و گفت: رصد بازار با گشت های مشترک بصورت ویژه در این ایام انجام می شود ، امیدواریم مردم و دستگاه های مرتبط برای عبور هرچه سریع تر از این مشکل نهایت همکاری را داشته باشند تا عمیر شبکه انتقال در سریع ترین زمان ممکن انجام شد.

وی ادامه داد : سوخت جایگزین برای واحدهای خبازی و مرغداری های زیر بار نیز تدارک دیده شده تا مشکلات جدی برای آنها بوجود نیاید.

فرماندار ویژه دهلران اضافه کرد: ۸ هزار مشترک در شهر دهلران و بخش مرکزی و بخش موسیان در معرض قطعی گاز هستند.

عسگری همچنین بر ضرورت پیگیری و تکمیل واریانت کارخانه گچ و تکمیل و حذف نقاط حادثه خیز قبل از روستای بیشه دراز و پیمان سپاری واریانت نصریان تاکید کرد و گفت: شانه سازی جاده ها بویژه در دشت عباس مدنظر باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران خواستار بازدید از تاسیسات گرمایشی مدارس و استانداردسازی آنها شد و افزود: اداره برق هم با شست و شوی ترانس ها تدابیر لازم با توجه به فصل سرما را در دستور کار قرار دهد./م

بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار