کد خبر: ۱۰۰۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ 04 November 2021
مدیر کل استاندارد همدان گفت: تدوین استاندارد پلکان‌های برقی و پیاده رو‌های متحرک برای اولین بار در کشور و به دبیری اداره کل استاندارد همدان در حال انجام است. 

محمد مددی در گفتگو با تابناک همدان در تشریح این خبر گفت: تدوین این استاندارد به صورت ملی، کشوری و با مشارکت سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران، انجمن صنفی تولیدکنندگان قطعات آسانسور و پله برقی، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شرکت بهربرداری راه آهن شهری تهران و حومه در حال انجام است. 
تدوین استاندارد پلکان‌های برقی و پیاده رو‌های متحرک در همدان

وی در ادامه افزود: استاندارد در دست تدوین، موضوعات مربوط به ایمنی افراد مسئول و درگیر در امر بازرسی، بررسی، آزمون، سرویس، نگهداری، تعمیر و برچیدن پلکان‌های برقی و پیاده رو‌های متحرک و همچنین ایمنی متصدیانی که در نواحی کار پلکان‌های برقی و پیاده رو‌های متحرک مشغول به کار هستند و ... را پوشش می‌دهد. 

مددی خاطر نشان کرد: که دامنه کاربرد این استاندارد طراحی، تولید و ساخت و نصب آسانسور و پیاده راه‌های متحرک را شامل نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار