معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: آموزش مدارس دوره متوسطه دوم زیر ۳۰۰ نفر دانش آموز در مناطق شهری استان اعم از شاخه نظری و دروس عمومی از امروز ۱۵ آبان ماه حضوری ارایه می شود.
کد خبر: ۱۰۰۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 06 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حشمت اله وردی اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان کلاس‌های درس پر جمعیت این مدارس به صورت گروه بندی تقسیم خواهند شد.

وی با ذکر اینکه کلاس‌های درس تا جمعیت ۱۵ نفر یک‌ گروهه خواهند بود، اظهار داشت: کلاس‌های درس با جمعیت بالای ۱۵ نفر نیز گروه بندی می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام تاکید کرد: همچنین بر اساس این دستورالعمل آموزش مدارس متوسطه دوره اول نیز از اول آذرماه حضوری می شود.

وی با ذکر اینکه هنوز برای آموزش مدارس ابتدایی تصمیم‌گیری نشده است، اضافه کرد: آموزش دانش آموزان ابتدایی مدارس مناطق شهری نیز همچنان مجازی و در بستر شاد است.

به گفته وی، همچنین‌ تلاش می شود خوابگاه های مدارس شبانه روزی با حداقل ظرفیت و رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت داشته باشند.

اله‌ وردی گفت: با توجه به اینکه عمده دانش آموزان واکسینه شده اند، اهتمام وزارت تغییر در الگوی فعالیت آموزش مجازی به سمت حضوری شدن است.

وی بیان کرد: از ابتدای مهرماه دانش آموزان مدارس روستایی، عشایری و دروس مهارتی هنرستان‌های فنی و کار و دانش حضوری بوده است.

معاون آموزش و پرورش ایلام یادآور شد: آموزش در بستر شاد برای کلاس‌های حضوری به عنوان مکمل درسی ادامه خواهد داشت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار