سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر یک فوریت ۲ استفساریه شهردار تهران را بررسی می کنند.
کد خبر: ۱۰۰۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ 06 November 2021

به گزارش «تابناک تهران»، علیرضا نادعلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه اعضای شورای شهر تهران، فردا (۱۶ آبان ماه) بیست و یکمین جلسه خود را برگزار می کنند، اظهار داشت: در این جلسه عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گزارشی از برنامه‌های خود برای این معاونت ارائه خواهد کرد.

وی افزود: همچنین یک فوریت بررسی استفساریه شهرداری تهران درباره «دستورالعمل چگونگی ارائه خدمات و تسهیلات به سالمندان» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نادعلی ادامه‌داد: همچنین یک فوریت بررسی استفساریه شهرداری تهران درباره «نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران» مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی از برگزاری ۶ انتخاب نیز خبر داد و گفت: یک نفر از اعضا برای عضویت در «کمیسیون قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها» انتخاب می‌شود و یک عضو دیگر برای عضویت در «ستاد ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران» انتخاب خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر ادامه داد: یک نفر از یک عضو به عنوان ناظر در کارگروه «نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر» انتخاب می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: یک عضو برای کمیته اجرایی «چگونگی جذب و جذب مشارکت بخش خصوصی در توسعه مجتمع‌های فرهنگی و سینمایی شهر تهران» انتخاب خواهد شد و یک عضو دیگر هم با تخصص معماری و شهرسازی به عنوان ناظر در «هیئت موسس خانه معمار» انتخاب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع حفظ و گسترش فضای سبز درشهرها، گفت: بر همین اساس ۱۳ پلاک ثبتی مرتبط با قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز درشهرها که از جلسات قبلی به این جلسه موکول شده بود، فردا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار