معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: ۳۰ میلیارد ریال برای تقویت سامانه پایش تصویری شهر ایلام بمنظور کاهش وقوع سرقت و انواع جرایم اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ 17 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ الیاس فتاحی در قرارگاه مبارزه با سرقت استان اظهار داشت: برای پیشگیری از انواع سرقت ها، آگاه سازی مردم توسط تمامی رسانه ها و فضای مجازی بسیار موثر است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: موضوع آموزش مردم به شیوه نوین و امروزی یکی دیگر از روش های پیشگیری از وقوع جرم به شمار می آید که می تواند منجر به کاهش وقوع جرم و کاهش آسیب ها شود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: مدیران سازمان ها و دستگاه های اجرایی دولتی در بحث ایمن‌سازی ادارات تحت مدیریت خود باید بیشترین اهتمام را داشته باشند.

فتاحی به گسترش ضریب نفوذ شبکه های اجتماعی در بین مردم اشاره کرد و افزود: می توان از ظرفیت رسانه ها و شبکه های اجتماع در آگاه سازی مردم در بحث پیشگیری از وقوع جرم استفاده کرد.

وی، تحقق امنیت پایدار را منوط به همکاری تمامی دستگاه های اجرایی استان با پلیس دانست و یادآور شد: نصب دوربین های پایش تصویری در مجتمع ادارات با عنوان یک مصوبه باید در دستور کار قرار گیرد و به زودی اجرا شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با قدردانی از مجموعه نیروی انتظامی استان افزود: آرامش امروز و افزایش کشفیات سرقت امسال در مقایسه با سال قبل مرهون تلاش شبانه روزی حافظان امنیت است.

وی خواستار همکاری هم جانبه تمامی دهیاران با پلیس استان در بحث پیشگیری از وقوع جرم شد و گفت: فرمانداران، بخشداران و شهرداران نیز در راستای تامین امنیت مردم با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار