معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان از همکاری ۲۱۹ مرکز نیکوکاری با کمیته امداد استان همدان خبر داد .
کد خبر: ۱۰۱۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ 12 December 2021
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان از همکاری ۲۱۹ مرکز نیکوکاری با کمیته امداد استان همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، غلامرضا صیاد زاده گفت: قبل از راه اندازی این مراکز تمامی کار‌های کمیته امداد شامل کمک برای ازدواج، جهیزیه، درمان و سایر خدمات به صورت اداری انجام می‌شد، اما با راه اندازی مراکز نیکوکاری بخشی از این خدمات از طریق این مراکز به مردم ارائه می‌شود.

 وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۱۹ مرکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در استان همدان برای خدمت‌رسانی به نیازمندان در حال فعالیت هستندکه ۱۵۱ مرکزدر سطح شهر‌های استان و ۶۸ مرکز نیز در سطح دهستان‌های استان در حال فعالیت هستند.

صیاد زاده تصریح کرد: افراد نیازمند و یا کسانی که خانواده نیازمندی را شناسایی کرده‌اند که مستحق دریافت کمک هستند می‌توانند به مراکز نیکوکاری محله مراجعه کنند تا هماهنگی‌های لازم برای ثبت اطلاعات افراد نیازمند و بررسی وضعیت آنان برای ارائه خدمات موردنیاز انجام شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان تعداد خیرین مراکز نیکوکاری را ۵ هزار و ۷۰۰ نفر بر شمرد و اعلام داشت: خیران می‌توانند کمک‌های اهدایی خود را به‌صورت نقد و کالا در بخش‌های مختلفی ازجمله طرح اکرام ایتام و محسنین، اشتغال، فرهنگی، مسکن، درمان، کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه، سبد کالا و لوازم ضروری زندگی (معیشت)، نذر و قربانی، پوشاک و البسه و صدقات به مراکز نیکوکاری اهدا کنند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار