کاروان سلامت شهرستان دیواندره باحضور امدادگران، داوطلبان، جوانان و خانه هلال روستای دره اسب متشکل از پزشک، ماما و دارویار در بین مردم روستای قره گل به مرکزیت از روستا‌های دیگر بخش مرکزی به ارائه‌ی خدمات سلامت محور و مشاوره‌ای پرداختند.
کد خبر: ۱۰۱۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ 13 December 2021
به گزارش تابناک کردستان، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دیواندره از ویزیت ۱۰۳ نفر توسط پزشک و ۳۶ نفر توسط ماما خبرداد و گفت: در این برنامه که با همکاری شبکه بهداشت و درمان و مشارکت حداکثری امدادگران وجوانان صورت گرفت تمامی خدمات اعم از ویزیت و دارو به صورت رایگان در بین روستا نشینان توزیع گردید.


وی در ادامه افزود: خدمات سلامت محور به اقشار نیازمند جامعه را از اهداف این کاروان‌ها دانست و همچنین بیان کرد: سلامت جامعه در گرو ارائه مطلوب خدمات سلامت میباشد که پزشکان داوطلب در روستای قره گل به مرکزیت از روستا‌های آب باریکو آخکند حضور یافتند وضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا به ویزیت ساکنان این مناطق پرداختند.

ذبیحی در ادامه عنوان کرد:
علاوه بر خدمات سلامت، آموزش‌های لازم در بحث مخاطرات و آگاه سازی از خطرات مین با همکاری مربی توانا این جمعیت در میان علاقمندان یادگیری داده شد.


حمدی ذبیحی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیواندره در پایان از امدادگران، نجاتگران، کادر اداری و خانه هلال روستای دره اسب، و همکاری‌های همیشگی شبکه بهداشت شهرستان دیواندره تقدیر و تشکر نمود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار