اگر چه استاندار جدید کردستان اعلام کرده که وام‌دار هیچ شخص و گروهی نیست و برای انتصاب مدیران شخصاً تصمیم می‌گیرد اما اخباری به گوش می‌رسد که گویا برخی می‌خواهد چیزی غیر از این گفته زارعی‌کوشا را به افکار عمومی القا کنند.
کد خبر: ۱۰۱۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲ 16 December 2021
مطمئنا از زبان استاندار جوان و تازه نفس استان کردستان شنیده اید که بار‌ها در محافل پدیدار‌های خود اعلام داشته اند که وام دار شخصی، هیچ گونه حزب و گروه ودسته‌ای نمی‌باشد.
اما حال هستند کسانی که برای مدیریت‌های کلان استان به هر دری میزنند که صاحب پست و مقام و میزی شوند که به دلخواه خودشان باشد، این کار یعنی اینکه برعکس استاندار کردستان به ظاهر این عزیزان وام دار شخصی می‌باشند.
باید بدانیم همگی که هستند کسانی که در محافل و جلسات خصوصی و اگر بی ادبی نباشد در شب نشینی‌های خودمانیشان حضور دارند که در یک اداره ارگان یا سازمان دولتی مشغول خدمت به مردم همیشه محروم کردستان می‌باشند و، اما این دوستان خودشان را به نوعی برای گرفتن پست موردنظر خود و یا مافوق هایشان آماده میکنند و خودرا منتصب به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیر دفتر این وزیر که هردو از فرزندان این دیار می‌باشند میکنند، اما قسمت جالب داستان اینجا می‌باشد که اگر هر تصمیمی برای استان گرفته شود و حالا انتخاب مدیری باشد اگر موافقت این دو بزرگوار پشت آن فرد باشد و، چون استاندار تمکین میکند به فرمان این بزرگواران انتخابی صورت خواهد گرفت.
باید عزیزانی که اهل قروه هستند بدانند که تنها دلیل انتخاب مدیر برای سازمانی در استان فقط شرط قروه‌ای بدون نیست و چون آشنا و هم ولایتی استاندار و جناب وزیر هستید به راحتی نمیتوانید در جایگاهی قرار بگیرید.
نمونه بارز این موضوع یکی از فرزندان برومند شهرستان قروه می‌باشد که در حال حاضر یکی از مدیران میانی دخانیات استان کردستان را به عهده گرفته است، این دوست عزیز در یک محیط اداری و کاری علنی و بصورت مرتب اعلام میکند که بدلیل ارتباط تنگاتنگ با مسئولان محترم وزارت خانه و مدیران ارشد استان دارد سکان دار آینده اداره مذکور می‌باشد؛ و این یعنی اینکه به ظاهر معلوم است که اگر میخواهید به مدیری تبدیل شوید لطفاً لطفاً اهل قروه باشید.
علی کرمی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار