در هشت ماهه امسال ۱۲۰ فقره تسهیلات اشتغال به مددجویان فراهانی پرداخت شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ 22 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، غلامرضا حافظ کمال، رئیس کمیته امداد شهرستان فراهان با بیان اینکه کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانواده ها طی سالهای اخیر وامهای اشتغالزایی را در اختیار افراد تحت حمایت قرار داده است گفت: برهمین اساس در۸ماهه سالجاری تعداد ۱۲۰ مورد وام اشتغالزایی به مبلغ حدود ۵ میلیارد تومان پرداخت شده که در مقایسه با عملکردنوبت مشابه سال گذشته که به ۹۶ نفر ۴ میلیارد و۲۷۵میلیون تومان پرداخت شده بود در عدد ۲۵ درصد و در مبلغ ۱۷ درصد رشد دارد.
وی با بیان اینکه این وامها به مددجویان و افراد نیازمند تقاضای وام داده شده است افزود: اعتبار پرداختی برای این وامها از منابع داخلی، منابع بانکی و تبصره ۱۶ است.
رئیس کمیته امداد فراهان با اشاره به فرموده ائمه معصومین (ع) که خداوند انسانهای دارای شغل و حرفه را دوست می دارد و تلاش و کوشش برای به دست آوردن روزی حلال در ردیف جهاد فی سبیل لله عنوان شده است، یادآورشد: دین مبین اسلام همواره انسانها را به تلاش و کوشش و کسب روزی حلال و استفاده از دسترنج خود تشویق کرده است.
وی اظهار داشت:با توجه به شرایط موجود مثل کمبود امکانات روستاها وخشکسالی های دهه های اخیر ، شاهد خالی شدن روستاها و سیل مهاجرتها هستیم، کمیته امداد با اجرای برنامه های مختلف سعی بر ماندگاری مردم در روستاها دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار