معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان همدان از کسب رتبه برتر آبفای استان درعرصه پژوهش و فناوری وزارت نیرو خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ 25 December 2021
معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان همدان از کسب رتبه برتر آبفای استان درعرصه پژوهش و فناوری وزارت نیرو خبر داد. 

به گزارش تابناک همدان، محمد صادقی مهر ضمن اشاره به کسب رتبه برتر شرکت برگزیده آبفای استان در عرصه پژوهش و فناوری همزمان با هفته پژوهش گفت: شرکت آب و فاضلاب استان همدان به دلیل اختصاص و جذب مناسب اعتبارات پژوهشی، حمایت از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی، ثبت اختراع تجهیزات نوآورانه‌ی مورد نیاز صنعت آب و فاضلاب و ترویج وحمایت از شرکت‌های دانش بنیان و محصولات مربوطه در جشنواره هفته پژوهش از سوی وزارت نیرو به عنوان شرکت برتر انتخاب شد.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان همدان در جشنواره هفته پژوهش، هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی شرکت داشت که در پایان جشنواره مذکور نیز از مدیر عامل این شرکت با حضور وزیر نیرو قدردانی به عمل آمد.

صادقی مهر همچنین با اشاره به گروه ارزیابی کننده در این پروژه اظهارداشت: ترکیب این گروه شامل دو تن از اعضاء برجسته هیئت علمی دانشگاه‌ها و دو تن از اعضاء ستادی حوزه تحقیقات و فناوری شرکت آب و فاضلاب کشوربود.

وی در ادامه به شرکت‌های آب و فاضلاب برتر در عرصه پژوهش و فناوری اشاره و بیان کرد: در این جشنواره شرکت آب و فاضلاب استان همدان و آبفای آذربایجان شرقی و به عنوان شرکت‌های برتر در عرصه پژوهش و فناوری انتخاب شدند.
 
منبع: روابط عمومی آبفای استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار