معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه تاکنون هفت درصد از افراد واجد شرایط در این استان دز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند، گفت: استفاده از ماسک و تزریق دز سوم واکسن کرونا برای پیشگیری از کرونا جدی گرفته شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 26 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  الیاس فتاحی روز شنبه در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: رییس جمهور در ستاد ملی کرونا بر ضرورت نظارت جدی بر مبادی ورودی در مرزهای کشور تاکید کرد که باید مد نظر همه ما قرار بگیرد.

وی افزود: ورود مسافران از کشور همسایه منوط به داشتن کارت تزریق ۲ دز واکسن کرونا، تست پی سی آر در ۴۸ ساعت قبل و نداشتن علائم کرونا باید باشد.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: قرارگاه عملیاتی در مرز مهران باید تشکیل و با نظارت جدی بر افراد ورودی مواظب باشد که افراد مبتلا به سویه جدید امیکرون وارد کشور نشوند.

فتاحی تاکید کرد: فرمانده انتظامی‌ و نیروهای بهداشت و درمان نیز در مرز باید حضور فعال داشته باشند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه روند ابتلا به کرونا در استان فروکش کرده و تنها ۴۷ نفر بستری در بیمارستان‌های استان داریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: میزان تزریق دز اول واکسن کرونا در ایلام ۸۷ درصد، دز دوم ۷۴ و دز سوم هفت درصد است که باید رسانه ها آگاهی بخشی برای تزریق دز سوم را انجام دهند.

فتاحی همچنین از آموزش و پرورش ایلام خواست تا نظارت جدی بر حضور دانش آموزان و رعایت پروتکل علی بهداشتی در مدارس داشته باشد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار