پس از کسب اطلاعات کافی درخصوص جک درب پارکینگ، لازم است در خصوص چگونگی خرید و انتخاب این محصولات اطلاعات بیشتری را کسب نمایید تا در هنگام این خرید با مشکلات متعددی نظیر ایجاد ضررهای مالی متعدد، تهیه محصولات بی‎‌کیفیت و یا ناکارآمد روبه رو نشوید و بتوانید خریدی موفقیت‌آمیز را پیش رو داشته باشید.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 26 December 2021

با پیشرفت علم و تکنولوژی در سال‎‌های اخیر انسان‎‌ها توانسته‎‌اند بسیاری از مشکلات روزمره خود را به شکل هوشمندانه‌تری رفع نمایند. در حقیقت اختراع ابزارهای متعدد با طراحی ویژه سبب شده تا انجام کارها با سرعت و راحتی بیشتری انجام پذیرد. یکی از ابزارهای بسیار کاربردی که در سال‎‌های اخیر به منظور افزایش راحتی عملکرد انسان‎‌ها به مرحله تولید و فروش رسیده است، جک درب پارکینگ است. این محصول کاربردی با برخورداری از مزایای متعدد توانسته‎‌ است در بسیاری از ساختمان‌‎ها ورود پیدا کرده و به جهت سهولت باز و بسته نمودن درب‌‎ پارکینگ‎‌ها نقش ویژه‌‎ای را در این حیطه ایفا نماید. بنابراین با توجه به کاربردی بودن جک درب پارکینگ و نیاز بسیاری از مراکز به تهیه این محصول ارزشمند، لازم دانستیم در خصوص جک‎‌های درب اتوماتیک و چگونگی خرید و انتخاب آن به ارائه اطلاعات مفید و کاربردی بپردازیم.

راهنمای خرید جک درب پارکینگ چیست ؟

آشنایی با جک درب پارکینگی

جک پارکینگی با قابلیت نصب شدن روی درب پارکینگی، منجر به باز وبسته شدن درب‌های اتوماتیک شده و درنهایت راحتی بسیار خوبی را برای افراد حاصل خواهد نمود. به گونه‎‌ای که تنها با فشردن دکمه‎‌ ریموت و انتقال نیروی برق به جک طبق دستور داده شده درب باز یا بسته خواهد شد.

اهمیت حضور جک پارکینگی در ساختمان‎‌

پس از آشنایی با جک درب پارکینگ، لازم است در خصوص اهمیت حضور این محصول در ساختمان‎‌ها صحبت شود تا ارزش واقعی این محصول را بیش از پیش درک نمایید. بخشی از اهمیت استفاده از این ابزار ارزشمند به دلیل نیاز به افزایش امنیت است. در حقیقت به دنبال افزایش جمعیت شهرها، در یک مرکز، ساختمان مسکونی و یا اداری، با رفت‌وآمد افراد متفرقه و متعددی روبه‌روهستیم که به طور معمول از هویت آن‌‎ها هیچ‌گونه اطلاعی نداریم که این موضوع می‌تواند در بسیاری از موارد خطرآفرین باشد. به کمک جک درب اتوماتیک، به علت عدم امکان باز شدن درب در اثر فشار و ضربه، درصد ورود و خروج  بدون اجازه کاهش پیدا کرده و تنها افرادی که مجوز ورود و خروج را پیدا کرده‎‌اند و یا از ساکنین یک ساختمان هستند، می‌توانند به راحتی به داخل ساختمان دسترسی پیدا نمایند.

اما اهمیت تهیه جک پارکینگی تنها به تامین امنیت خلاصه نشده و در سهولت باز و بسته نمودن درب پارکینگ‌‎ها نیز می‌تواند نقش موثری را ایفا نماید. چراکه در بسیاری از مواقع پیاده شدن از خودرو و سوارشدن مجدد در آن به جهت باز و بسته نمودن درب برای برخی ازافراد، خصوصا افراد دارای مشکلات حرکتی بسیار سخت و اذیت کننده بوده و ممکن است منجر به کلافگی آنان شود. این درحالی است که با نصب جک درب پارکینگ دیگر نیازی به پیاده شدن از خودرو نبوده و فرد به راحتی می‌تواند تنها با استفاده از ریموت به باز و بسته نمودن درب اقدام نماید.

انواع جک‎‌ درب پارکینگی

به طور کلی جک‌‎ درب پارکینگ روی درب‎‌های لولایی تک لنگه و دولنگه نصب می‌شود. تمامی جک‎‌های پارکینگی که قابلیت نصب روی انواع درب پارکینگ دارند، به دودسته‎‌ کلی هیدرولیکی و الکترومکانیکی تقسیم می‌شوند.

راهنمای خرید جک درب پارکینگ چیست ؟

جک‌‎ پارکینگی الکترومکانیکی

جک درب پارکینگ الکترومکانیکی به واسطه‎‌ بهره‎‌مندی از گیربکس، چرخ دنده و همچنین تبدیل انرژی برق مورد استفاده به انرژی مکانیکی جهت حرکت درب‎‌ها، یکی از گزینه‌‎های بسیار مناسب برای درب‎‌های پارکینگی که از وزن چندان بالایی برخوردار نیستند، به حساب می‌آید. بنابراین می‌توان گفت استفاده از آن در درب‎‌های ساختمان‌‎های اداری که معمولا از وزن بالاتری برخوردارند و تردد بالاتری در آن‎‌ها صورت می‌‎پذیرد، پیشنهاد نمی‌شود. اما به طور کلی از آنجایی که این جک‎‌ها قیمت مناسب‌تری نسبت به هیدرولیکی دارند، می‌توانند در ساختمان‎‌هایی که با میزان تردد بالایی روبه‌رو نیستند کارایی خوبی داشته باشند.

جک‎‌ پارکینگی هیدرولیکی

برخلاف جک الکترومکانیکی، جک‎‌های هیدرولیکی برای باز و بسته نمودن درب‌‎های سنگین طراحی شده و با حضور در مراکزی که از میزان تردد بالایی برخوردار هستند، می‌توانند سهولت بالایی را فراهم آورند. از مهم‌ترین مشخصه‎‌های این جک درب پارکینگ می‌توان به قدرت و عمر بسیار بالا، استهلاک بسیار پایین و البته قیمت بالاتر به نسبت جک‎‌های الکترومکانیکی اشاره کرد.

راهنمای خرید جک‌ پارکینگی

پس از کسب اطلاعات کافی درخصوص جک درب پارکینگ، لازم است در خصوص چگونگی خرید و انتخاب این محصولات اطلاعات بیشتری را کسب نمایید تا در هنگام این خرید با مشکلات متعددی نظیر ایجاد ضررهای مالی متعدد، تهیه محصولات بی‎‌کیفیت و یا ناکارآمد روبه رو نشوید و بتوانید خریدی موفقیت‌آمیز را پیش رو داشته باشید.

توجه به ابعاد درب مدنظر

تناسب ابعاد درب مدنظر با نوع جک انتخابی یکی از مواردی است که در مبحث خرید این محصول می‎‌بایست توجه ویژه‎‌ای به آن صورت پذیرد. چراکه طول بازوهای انواع مختلف جک درب پارکینگ با یکدیگر فرق داشته وهریک در جهت باز و بسته نمودن ابعاد مشخصی از درب‎‌ها می‌توانند عملکرد بهتری را از خود نشان دهند.

میزان تردد ساختمان مدنظر

یکی از عوامل بسیار مهمی که در انتخاب جک درب پارکینگ اهمیت ویژه‌‎ای پیدا می‎‌کند، میزان تردد در ساختمان مدنظر است. چراکه با افزایش میزان تردد قطعا به جک‎‌های پرقدرت‎‌تر با توان بیشتر احتیاج پیدا خواهید کرد.

توجه به میزان استهلاک هریک از جک‎‌های پارکینگی

جک‌‎های پارکینگی هیدرولیکی برخلاف نوع الکترومکانیکی که مدام با پیستون و ماردون سروکار دارند، دارای میزان زیادی روغن بوده که از آن دربرابر فشار مستقیم محافظت به عمل می‌‎آورد. این امر سبب می‌شود تا جک‎‌های هیدرولیکی به علت حرکت روان خود، هیچ‌گونه استهلاکی را ایجاد نکرده و در طولانی مدت سالم باقی بمانند.

راهنمای خرید جک درب پارکینگ چیست ؟

تعمیر جک‎‌ پارکنیگ

با وجود عمر بالا و متناسب جک‌‎های پارکینگی، این محصولات می‌توانند به علت کیفیت ساخت پایین، ضربات مختلف، شکستگی چشمی و... دچار اختلال شده وعملکرد درستی را به اجرا نگذارند. در این مواقع تعمیر جک درب پارکینگ به کمک تعمیرکاران متخصص و خبره‎‌ای که قادر باشند با سرعت عمل بالایی به تشخیص و تعمیر جک اقدام نمایند، از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل توصیه می‌شود که در صورت بروز هرگونه مشکل در جک درب پارکینگ خریداری شده، حتما با مراکز مورد اطمینان تماس حاصل فرمایید تا از دوباره کاری و ایجاد ضررمالی جلوگیری کنید. 

جک درب پارکینگ از جمله موارد بسیار مهم و ضروری در سیستم‌های درب اتوماتیک پارکینگی محسوب می‌شود، لذا در صورت بروز هر گونه مشکل یا خرابی در این قسمت، سرویس و تعمیر جک درب پارکینگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

جهت تهیه هر یک از انواع جک درب پارکینگ می‌توانید به سایت شرکت آتی، عرضه کننده انواع درب و جک پارکینگی در برندهای ایرانی و خارجی، مراجعه نمایید. این مرکز علاوه بر ارائه محصولات مورد نیاز در زمینه‎‌ باز و بسته نمودن اتوماتیک درب‎‌ها، در حوزه‎‌ تعمیر این محصولات نیز توانسته گام موثری برداشته و به خدمت‌رسانی در این زمینه نیز مشغول شود. درصورت تمایل به استفاده از خدمات آتی در می‌توانید به آدرس atidoor.com مراجعه کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت آتی در ، https://www.atidoor.com و یا با آدرس ایمیل info@atidoor.com مکاتبه نموده و یا با شماره تماس ۰۲۱۸۸۸۰۸۱۱۱  در ارتباط  باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار